Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, detsember 27, 2004

Kallikesed

Millega te, kallid sõbrad, olete siis vahepeal tegelenud. Loodan, et te ennast väga oimetuks ei ole söönud, kuigi seda ma ei saa öelda enda kohta...aga jah, see aasta olen ennast igatpidi ületanud ja teinud nii palju lollusi, ent siiski olen rahul ning see ongi kõige tähtsam.
Samas arvan, et ka teie tunnete samamoodi või midagi sinna kanti. Ühte ma siiski tean, et järgmine aasta tuleb veel parem ja kindlasti ka hullem, sest areng nagu tüürib sinna suunda, kuid alati on ka võimalus, et kõik läheb rahulikuks, sest kaua sa ikka hüppab ja jooksed nagu hullumeelne ringi...

Mõelge ja meenutage seda aastat ning kui teil on kahju, et see otsa saab, siis teadke, et olete elanud seda täie rinnaga, sest kui lahkuv aasta toob teie näole õnnepisara, siis on aasta korda läinud!

Oma väikse väga raskelt kurnatud ja mürkide käes vaevleva ajuga soovin teile kõigile ilusat pühaderahu ning meeleolukat aastavahetust!

4 Comments:

  • At 2:29 AM, detsember 30, 2004, Blogger Unknown said…

    keegi enne küsis, et kus keegi aastavahetuse ajal on..niisiis mina olen arvatavasti tartus...tahaks teada et kas keegi veel siin ringi liigub...
    tegelt nii imelik on olla , kui sõpru pole...irw, ma nagu väike laps, nädal aega pole näinud ja juba tunnen puudust :)) ...
    Ime, täna(eile) ju kolmapäev ja mina istun siin arvuti taga...peaks hoopis väljas lõbutsema ja sõpradega niisama lobisema...
    mul nüüd kahjuks pole enam peaaegu üldse vaba aega, et niisama laiselda...krdi töö võtab enamuse mu heast ajast ära...aga ei saa midagi, aitab vigisemisest, tuleb teha ka midagi kasulikku, mitte ainult toas vedeleda...
    ok, igal juhul andke oma tulekutest märku (st, et kuna keegi trt kavatseb tulla )
    ok, ma nüüd magama , ööd!
    aaa, head uut aastat kõigile keda ma see aasta enam ei näe.

     
  • At 12:54 PM, detsember 30, 2004, Blogger Kätlin said…

    Mina, Reena, Kerru ja Kerru õde oleme plaanide kohaselt Clubis Tallinn aastavahetusel. Tore oleks kui seltskonda lisanduks ;)

     
  • At 12:07 AM, detsember 31, 2004, Blogger Unknown said…

    mina ei saa kahjuks kuhugi tulla, mul kõik raha otsas :(

     
  • At 8:29 PM, detsember 31, 2004, Blogger Dilbert said…

    Oh ka mina tunnen teist juba puudust, mistõttu pidin ka pealinnas osasid tülitama :)
    Igatahes soovin Teile kõigile suurepärast uut aastat!

     

Postita kommentaar

<< Home