Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, detsember 07, 2004

Kes läheb minu eest makro tööd tegema :P

Miks ma alati enne järgmist kontrolltööd tean, et deem varem oleks pidanud õppima hakkama? Reenaga oleme juba paar ööd magamata, sest ega kui inimestel mõistust peas ei ole, et normaalsel ajal magama minna, siis ei ole ikka midagi teha :P
Nüüd ma peakski siin hoolsalt õppima aga mida mina teen....
Ja meie seiklused ei taha kohe mitte otsa saada. Eile toimus minul ühe tuttavaga täielik mõttemaailmade crash :D ja tuli välja et rohkem lapsikumalt ei saa mõelda, kui mina.

1 Comments:

  • At 7:50 PM, detsember 07, 2004, Anonymous Anonüümne said…

    Eh ära muretse, ega sa ainuke ei ole, kellel on lühised-mul juba pikemat aega, sest kui loll saab ikka üks tibin olla, et nüüd ei oska endale kodulehekülge teha....
    Aga selles on sul küll õigus, et meie kvaliteetaega jätkub ka siis, kui tegelikult seda ei tohiks enam olla, aga samas, kas sellel on üldse mingi tähtsus, ega vist juuuu

     

Postita kommentaar

<< Home