Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, detsember 10, 2004

kes veel ei teadnud siis nüüd teab....

...et minu nn toreda pealispinna all on väga kiuslik inimene :P. See nädal on täiesti crazy olnud ja loogiline on ju, et ega see siis hästi ei saa lõppeda ja nii ongi läinud. Huumorivana osutus tegelikult veidra mõtlemisega tuudiks, Tom on vist ka minuga suhtlemise lõpetanud ja üldse on mul väga väga suuuuur autoga sõitmise isu. Nii, et kel auto Tartus, pliiiiiiiiiiiiiiiis viige mind sõitma, kasvõi natukeseks :(
Minu elukaaslane hakkab ka vist varsti välja kolima, sest kaua sa ikka mingi psühhoga koos elad ;). Algul seletan mingist suvalisest tuudist, siis pärast vingun ja üldse leian et kõik on halb. Kaua ta jõuab kannatada. Loodan, et ta ikkagi andestab ja elame happyli ever after. :)

Ja kas keegi seletab, mis värk on minu, poiste ja pannkookide vahel. Kõik algas sellest, et minu tore sõber Veiko avastas kunagi, et me võiksime pannkooke teha. Ja nüüd on seda teisedki avastanud ja kõik pakuvad mulle, et nad võiksid mulle pannkooke teha :S. Huvitav, kas mul on sõna pannkook näkku kirjutatud :D. NB!!! Teistele ei saa lubada, aga Veiko pannkooke söön alati :P

Ja nüüd veel üks teoreetiline küsimus, ei tea kas keegi oleks huvitatud nt peale sessi Munamäele minema. Ajaks mingi suurema seltskonna kokku, ma oleks nõus isegi organiseerimist enda peale võtma :$ ja läheks puhkama :)

1 Comments:

  • At 2:57 PM, detsember 20, 2004, Blogger Dilbert said…

    Jama mulle ei ole ka keegi veel sellist pakkumist teinud-ma tahan ka-Raini omad jäävad välja, sest ta tegi neid Kätule ja mina lihtsalt siiberdasin sobival ajal kodus ning eks need pannkoogid olid mingi tagamõttega.
    Aga kõige naljakam on ikkagi see, kui tüüp küsib, et kas ta on ikka veel vihavaenlaste nimekirjas, siis sellises olukorras tekib küll küsimus, et milleks näha nii palju vaeva ja miks on inimesele nii väga vaja minu heakskiitu. samas kui küsida, siis vastuseks saad ainult, et niisama-paneb mõtlema...
    Arvamus inimesest kujuneb pikapeale ning seda on ikka päris raske muuta, aga eks supertegelane Rain teab seda või loodan, et ta teab seda. Igatahes olid head pannkoogid ja ajastus oli ka suurepärane-reede hommikul tehakse pannkooke-miks ka mitte...

     

Postita kommentaar

<< Home