Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, jaanuar 04, 2005

Mõttetu toit...

Eile õhtul, kellaaeg oli kuskil juba südaöö kanti, kui mu elukaaslane, pärast seda, kui olime juba magama läinud, ütles mulle, et makaronid on mõttetu toit, mispeale tekkis meil aga tõsine vaidlus selle üle-siin kohal tasuks mainida, et selle asemel, et magada, vaidlesime meie mingite makaronide pärast ligi tund aega. Lõpuks jõudsime järeldusele(õigemini Kätu), et mis mõttega üldse süüa, sest makaronides ei ole üldse mitte kui mingeid kasulikke aineid, sama hästi võiks süüa paberit-vahet ei ole. Sama kehtib ka igasuguste salatite kohta, mis on kaubanduskeskustes saadaval ja sinna alla käib veel riis ning üleüldse kõik see, mida üks mõttetu tudeng sööb-selleni, et me oleme mõttetud tudengid oleme jõudsime ka kuskil kella ühe ajal öösel.

Samas tegi meile veel kohutavalt nalja ka asjaolu, et me oleme mõttetud ja et meil ei ole kunagi kiire ning et meil peab alati aega olema, et aidata teisi, millest võime juba järeldada, et tegemist on üleõppimise sündroomiga, millega kaasneb naermine asjade üle, mis tegelikult ei ole üldsegi naljakad, aga ainult erilised inimesed saavad sellest aru;vaidlemine ja arutamine asjade üle, mis tegelikult on nii ilmsed ja lihtsasti arusaadavad; laulmine(eriti mina) mingeid tundmatuid laule ja üldse üleüldine ümisemine ning lällamine, mida kohe kindlasti üks tavaline tudeng ei tee, aga rõhutan, et ikkagi erilisus on mängus; pidev peaga vastu seina jooksmine mõttes, sest enam ei mõisteta elementaarseid asju; kõvasti rääkimine ja lausete pidev kordamine, sest õppimine ja aastavahetus on kurdistanud niigi juba kurte-seoses sellega ka veel kõvasti rääkimine, kuigi erilist vahet ei ole, sest osa teksti läheb nii kui nii kaduma; ja pidev naermine, mis sarnaneb paldiski mnt viibivate inimeste moodi jne...

Seega üleüldine hoiatus oleks, kui tahate meie moodi olla, siis õppige ja pingutage, siis jõuate ka sellisesse staadiumisse, kus tipp ja täpp on. Ent hoiatan ka samas, et sellest ei ole enam võimalik välja tulla ning kahjud on ravimatud.

Meeldivat päeva jätku Teile!

3 Comments:

  • At 7:41 PM, jaanuar 05, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Väga huvitav jutt makaronidest... See ju teadaolevalt tudengite põhiline toit... Ja tegelt kui ikka neid ainult päevast-päeva suust sisse ajada, siis tõesti võib tekkida tunne, et varsti oled ise ka makaron valmis... :D

    Ja mis kõigil nende sinikatega on? Yvyan juba ka käis mu pool ja kurtis, et kõik kohad sinikaid täis ja nüd siis juba kord Kerrukese käes... :))))

     
  • At 12:10 PM, jaanuar 06, 2005, Blogger Dilbert said…

    Praeguse seisuga vist olen hakkanud ka tudisema, mis on juba väga ränk staadium, aga siiski olen optimistlik ja loodan paremat-muide mul vist on vaja kiiremas korras ka psühho arsti, sest mul on tunne, et varsti mul katus sõidab, kui jah, seda teeb ta mul alati, aga nüüd võtab veel suuremaid tuure

     
  • At 11:43 AM, jaanuar 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Muide Kerru, kui sa see nädalavahetus veel suusatama ka lähed, siis ega sinust vist ei jäägi midagi järele kui üks suur sinikas. Kuidas üldse on lood su suusatamisoskusega?

     

Postita kommentaar

<< Home