Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, jaanuar 18, 2009

Väike Pärakas

Enn just naeris, et miks me siia midagi ei kirjuta, et igav kohe.. Siis ütles, et te võiks teha blogi nimega "Vaike Parakas.blohspot.com" ja pealkirjaks elu bigis.. Siis saaks igal vabal hetkel kõik üles märkida, mis keegi kuskil teeb ja kui palju. Siis ei oleks mingit muret aasta aega tagasi olevaid sündmusi taastada, kui jälle LP tuleb mingite utoopiliste väidetega..

ELU ON ILUS!!!!

7 Comments:

  • At 6:18 PM, jaanuar 18, 2009, Blogger -NightAngel- said…

    Autor on selle kommentaari eemaldanud.

     
  • At 9:01 AM, jaanuar 19, 2009, Anonymous Anonüümne said…

    Täna 19.01.2009 on AM haige.. Ja ei tulegi..

    Terje

     
  • At 10:08 AM, jaanuar 19, 2009, Anonymous Anonüümne said…

    Hmm.. Naljakas.. Täna saan üksi teha Sampo kogumist, L võttis väiksed pangad ning hakkas uut õpetama. Nüüd jooksid kohvile.. L nüüd uus sabarakk G.

    T.P.

     
  • At 12:15 PM, jaanuar 19, 2009, Blogger Dilbert said…

    Ehee ei tea, kas väike pärakas jäi sellepärast haigeks, et me teda süüdistasime. Haige värk ma ütlen.
    Ma ei saa aru, kas ma olen loll või on maailm minu ümber loll, aga nii idiootseid ja ajuvabasid vabandusi, kui sa eelmine nädal kuulda, annab ikka välja mõelda. Mul ei tule isegi vist vintis peaga sellised vabandused välja.
    Aga tead Terje see sinu mõte-pimedas sahtel puhtaks, ausõna varsti teeks selle ära-enam ei kannata välja.
    Hämmastav on see, et ma suutsin asja nagu nädalavahetuseks ära unustada, aga nüüd, kus mul on eksam jälle seljataga, siis paratamatult juba mõtlen, et appi...kas tõesti 30 aastased inimesed võivad nii lollid olla!!!

     
  • At 12:20 PM, jaanuar 19, 2009, Blogger Dilbert said…

    oi ma tahaks juba seda uut näha, ma kujutan ette, et see samasugune nagu L ja AM vist.
    Sellega tuleb meelde, et peaks varsti hakkama muinasjuttu kirjutama: närakas, pärakas, kõpsjalg ja teised loomad.
    Ma ikka aeg ajalt mõtlen, et miks mind küll on õnnistatud selliste inimestega või õigem oleks öelda, kuidas ma alati sattun sellisesse olukorda, et naera ennast ribadeks: alustades lesbidest, suurtest joomatuuridest, elu bigis...huumorit jätkub kogu ajaks ja mõelda, et kui ma poleks tulnud Tartusse, siis oleksin kõigest sellest ilma jäänud :P

     
  • At 2:37 PM, jaanuar 19, 2009, Blogger -NightAngel- said…

    Autor on selle kommentaari eemaldanud.

     
  • At 2:56 PM, jaanuar 19, 2009, Blogger Dilbert said…

    Autor on selle kommentaari eemaldanud.

     

Postita kommentaar

<< Home