Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, aprill 22, 2010

Varsti, varsti...

Täitsa lõpp, kui kiiresti on aeg läinud ning nüüd kui ma hakkan tagasi mõtlema, siis siin on ikka paganama tore ka olnud. Mõnes mõttes on hea ja mõnes mõttes ka halb, et nii kiiresti saab asi läbi. Hea selles suhtes, et saan varsti koju oma lähedaste juurde ja halb sest kuna ma olen ennast maksimaalselt rakendanud siin, siis on mul olnud reaalselt väga vähe aega olnud kogu protsessi nautida. Samas olen tabanud ennast mõttelt, et mis saab siis, kui ma tagasi tulen. Järsku ma tahan tagasi välismaale ja järsku on mulle külge jäänud selline eemaloleku pisik. Mingil veidral moel on kogu see protsess olnud ülimalt põnev ja adrenaliinirohke olnud ning kui ma tagasi tulen, kas ma lepin imeväikse Eestiga. Igatahes olen täheldanud selliseid veidraid mõtteid ning mõttevälgatusi. Imelik.

Aga nüüd natukene koolist, ei saa ma üle ega ümber sellest. Nimelt pean ma siin ka võtma valikaineid ning kuna ma neid oma teaduskonnast ei saa võtta, siis valikud olid mul järgmised: IT, keemia, füüsika, majandus. Võite üks kord arvata, mille ma valisin, loomulikult majandus, sest esiteks olen seda Tartus võtnud ning teiseks füüsika ja keemiaga ei hakka ma oma aju vaevama, rääkimata mingist IT-st. Võtsin viis ainet majandusest, erinevad valdkonnad alates rahandusest kuni turunduseni. Algul mõtlesin, et põrun täiega, sest olgem ausad ma ei jaga majandusest mitte midagi ning siin kogu see asi veel inglise keeles, aga teate mu suureks üllatuseks, on ikka majandus igal pool samasugune, mitte mingit vahet ei ole. Nimelt tegin oma esimese majanduse eksami mingi kaks kuud tagasi-rahvusvaheline raamatupidamine, hindeks sain kolme, mis oli mulle alguses suureks üllatuseks, et nii hästi läks, sest omast arust panin ikka päris palju asju mööda. Ent pärast professoriga rääkimist mõistsin, et oleks võinud parema hinde saada. Mis siis selgus? Nimelt olin kirjutanud liiga konkreetselt ning vastustesse pannud lihtsalt loetelud. Samas kui küsimus on, et loetle tingimused või faktorid, siis mis muudmoodi ma peaks seda vastust kirjutama. Kokkuvõttes ikkagi taheti mingil määral mulli ajamist jällegi. Seega teisel eksamil olin juba targem ning panin oma loomingulise poole tööle ning õnnestus, sain nelja. Kolmas eksam oli keerulisem ning selle sain jällegi kolme, aga kui arvestada seda, et ma olin parimate hulgas, siis võib isegi sellega rahule jääda. Väga nõme aine oli ning ma ei teagi miks ma selle alguses võtsin, arvatavasti ei mõelnud ma korralikult. Enamus isegi majandust ja ärindust õppivad tudengid ütlesid, et tavaliselt ei soovitata seda kellelegi, aga tehtud ma ta sain. Neljanda eksami tulemust ma veel ei tea, aga eeldan et neli peaks vähemalt tulema, sest too päev tuli juttu palju ning viiendat lähen ma homme tegema ja olen üllatavalt rahulik. Ehk siis, mis mu juttu point on: matemaatika on õpetanud mind loogiliselt mõtlema ning analüüsima, mis võimaldab mul hakkama saada ka aladel, millest mul reaalselt õrna aimugi ei ole, aga füüsika ja keemia kohta see ei kehti. Nendest ainetest sa kas saad aru või mitte, ei ole mingit vahepealset.

Aga nüüd peaks vist magama minema, et homme värske ja usin olla. Ja ma südamest loodan, et see neetud tuhapilv ükskord ära kaob, eriti aga homseks õhtuks ning et lennujaamad ka lahti on või muidu…

9 Comments:

  • At 1:20 PM, aprill 23, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Autor on selle kommentaari eemaldanud.

     
  • At 1:23 PM, aprill 23, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Ega võib-olla ongi nii, et välismaa elu jääb nii külge, et pärast ei oska endam kuidagi siin Eestis olla.. Mäletan, et Kadri lubas ka ainult paariks aastaks minna, kuid nüüd on rohkem kui paar aastat juba Iirimaal oldud.
    Elama päris vist ei taha jääda, kuid kuna siin Eestis niikuinii midagi kuskil head ei ole, siis paratamatult inimene valib selle, mis tema jaoks tulusam on..

    Pead kooliga ühele poole saama, siis võtad Ardo kaasa ja lähetegi välismaale.. :D

    Ise küll ei ole välismaal nii elanud ega olnud, kuid tahtmine kuskile siit eestist minna on ikka hinges. Ka Enn räägib sellest vahete-vahel. Aga hetkel ei ole sellist konkreetset kohta kuhu minna ning koolid ka mõlemal pooleli.

    Viimasest lausest ma loen, et on plaanis Eestisse tulla.. Kas ka Tartu kanti või mitte?

    Igatahes eile olid eesti lennujaamad lahti, millegipärast helsingis oli lennujaam aga kinni.

     
  • At 3:46 PM, aprill 23, 2010, Blogger Dilbert said…

    Jah, kui korra saad maitse kätte, siis tahad ikka ja alati ju juurde, eeldusel et asi oli vähemalt huvitav sinu jaoks. Kusjuures elama jah päris ei taha, aga kuskil võiks veel olla, aga võib olla kui koju tulen ja saan nautida Eestimaa õhku, siis ei tahagi enam.
    Kõige rohkem ma arvan, et kardan tegevusetust, sest praegu olen üheksa kuu jooksul ennast mitmel korral rohkemgi kui sada prossa andnud. Nimelt üks päev rääkisin Charmiga(hea kursakaaslane) ja just tema juhtis mu tähelepanu selle peale, et ma ei ole puhanud või nii öelda võtnud aja maha, et kogu aeg, mis ma olen siin olnud, on nagu sada asja teha ning nagu öeldakse mitu rauda tules. Ja nüüd olengi hakkanud mõtlema, et mis siis saab, kui ei oska lihtsalt olla. Aga noh vähemalt kuu aega ei pea ma selle peale veel mõtlema :D Eksamid ja projekti tööd ootavad lahendamist :P

    Aga tead Ennul täitsa õigus: korra peaks nagu välismaal käima ning arvestades praegust olukorda Eestis, pean silmas töökohti, siis jah lihtsam on vist minna välismaale. Meil on vähemalt väga hea baas all ning muide sa võid täitsa vabalt minna välismaale magistrisse, näiteks ka õppima tööstusmatemaatikat, saad ka hea praktika endale :D


    Eestisse tulen alles mai keskel kuskil, aga teine pool tuleb loodetavasti täna-oleks pidanud tulema eile, aga krt lennujaam oli kinni.

     
  • At 9:31 PM, aprill 23, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Aa.. Väga hea.. Siis tean oodata.. :D

    Kusjuures, kui ma praktikal käisin, siis oli ka nii palju teha, vaba aega nagu ei olnudki, pidevalt lahenda ülesandeid, paranda vihikuid ja valmista tundi ette. Ja peale seda kui see kõik möll läbi sai, ei osanudki nagu midagi teha.. Täitsa igav hakkas. Isegi kui teadsid, et magistritööd oleks vaja teha, siis ikkagi nagu oli millestki puudus.

    Seega täitsa kujutan ette, et sul tekib sama olukord. Seega pead endale kunstlikult midagi tegemiseks otsima, et igav ei hakkaks.

    Aga ilusat nädalavahetust Teile sinna teiselepoole merd.. Ärge siis seda tehke, mida mina ei teeks :D:D (Y)

     
  • At 6:56 PM, aprill 26, 2010, Blogger Dilbert said…

    Ja läbi ta saigi :(
    Nüüd tuleb 21 päeva vastu pidada ning kõik eksamid ära teha ja üldse see jama siin ära lõpetada.

    Tead mingi vastik ootusärevus on nagu tekkinud ja ma ei tea millest...kogu aeg nagu sütte peal

     
  • At 12:56 PM, aprill 27, 2010, Blogger Unknown said…

    Igatahes jääme ootama :D

     
  • At 12:14 PM, mai 13, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Kle, miks ma ei saa sinu blogisse tekste kirjutada ehk autoriks olla..

     
  • At 1:58 PM, mai 13, 2010, Blogger Dilbert said…

    Sest sa kustutasid oma profiili alt selle blogi ära...miks sa seda tegid, ei oska kahjuks vastust anda :)

    aga võin sulle uuesti kutse saata :P

     
  • At 3:26 PM, mai 13, 2010, Blogger -NightAngel- said…

    Hmm... Kustustasin ka või.. Ma omasarust küll midagi kustutanud ei ole.. Ükskord lihtsalt vaatasin, et enam kirjutada ei saanud.. Imelik..Kotermannid..

     

Postita kommentaar

<< Home