Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, detsember 17, 2004

Jaaa....

No nii kätte jõudnud see aeg, kus oleks hea öelda, et mis ma sulle ütlesin. Sa oleksid pidanud kodus olema ja rahulikult telekast mingit seebikat või mingit armastusest nõretavat filmi vaatama, aga mitte minema klubisse, kus sa tuled koju ja mõtled, et järgmine kord sa nii ei tee.... aga eks inimene on nii lootusetu loom, et ta kunagi ei õpi. Igatahes olen jõudnud järelduseni, et vanadus hakkab jõudma juba-jääb ainult ootama jääda, millal seniilsus jõuab, aga arvatavasti ei ole see aeg ka kuigi kaugel. Millal ma ükskord õpin..... kas seda üldse kunagi juhtub või mitte....
Nii palju küsimusi, ent vastused, kus neid küll leida....

3 Comments:

  • At 3:03 AM, detsember 17, 2004, Blogger Unknown said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 3:12 AM, detsember 17, 2004, Anonymous Anonüümne said…

    Mina vist hakkan ka väsima, tegelt aasta saab läbi ka ju!
    Uuel aastal uue hooga, praegu aga tahaks vist vaikselt puhata jah juba.
    Tegelt ega see koht ja muusika polegi nii tähtsad, kui tuju,lihtsalt TUJU sõbrad ja muidugi meie suurepärane seltskond!
    Minul on igatahes suva kus me pidutseme, peamine et lõbus oleks, niisama ei ole ju mõtet istumas käia.
    Jah, ja kaine autojuhi roll viskab ka juba üle!

    Astronaut!!!

     
  • At 2:40 PM, detsember 20, 2004, Blogger Dilbert said…

    Jah, selles on sul täiesti õigus. Kaine autojuhi roll ei lähe kohe kuidagi, arvestades, millises konditsioonis me tavaliselt oleme, kui peol käime, siis see viimane kord oli jah selline nagu ta oli. Kuigi ma ju lubasin endale, et ma ei joo õlut ega muud kihiseivaid jooke, aga näh, ikka läks nii nagu ta läks.
    Muide üllatavalt kiiresti väsisin eelmine kord ära ja paha hakkas ka-vot seda teeb see, kui pole praktiseerinud rohkem kui nädal...

     

Postita kommentaar

<< Home