Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, detsember 21, 2004

Kas annab asja keerulisemaks teha??

Lugedes siinseid teemasid, jääb mulje nagu elaks kusagil New Yorgis vist. Siuke klubide valik, et olalalaa.
Kas mingit klubi valikut annab keerulisemaks teha? Mõelda reeglid ja särki värki:S Minu teada oli see peo idee õhus juba viimased kaks nädalat ja siis ei maininud keegi, et läheks nt Pattayasse :O. Ime veel et Te homme õhtul kell 8 ei öelnud, et Teie tahate mujale minna.

Nagu aru saada vist, siis enamus on siiski Club Tallinna poolt. Või eksin?

1 Comments:

  • At 1:43 PM, detsember 21, 2004, Blogger Dilbert said…

    Kuule, aga otse loomulikult, inimesed peavad asjad ju ikka keeruliseks tegema, sest vastasel korral ei oleks ju enam huvitav.
    Samas olen ma sinuga nagu sada protsenti nõus-asi oli juba selge ja minu arust ma rääkisin ka kaasosalejatega, et toimub tln ja kutsusin nad kohe sinna.
    Aga olen tähele pannud, et inimesed kipuvad ikka mõtlema lihtsad asjad mega keeruliseks-tean seda omast käest ning üritan ka seda parandada. Siit ka üleskutse,kallid inimesed, ärge mõelge nii palju-kas te siis ei tea,et lihtsuses peitub võlu.

     

Postita kommentaar

<< Home