Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, jaanuar 07, 2005

Andke nõu

Nimelt on mul juba pikemat aega üks probleem, mida arvatavasti te juba teate, aga paluks nüüd kiiresti abi-kuidas laadida oma patareisid (HELP)

Muide, kas te teate analüüsi vastutav õppejõud(nimi on jäetud kaalutud põhjustel ära) on loll ja üksik m..., kellele oleks tõesti vaja vastassugupoolt ja samuti kiiresti-ta alandas mu punkti summat 15 punkti võrra, kuigi töö oli juba praktikumi juhendaja poolt ära hinnatud-sellest aga võib järeldada mu "suurepärast" meeleolu.

6 Comments:

  • At 11:59 AM, jaanuar 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Siinkohal mainiks, et sellise jama pärast pidin ma täna, kus mul oli mega hea uni, üles tõusma ning ennast kella üheksaks kooli tirima, et kuulata mingi m... jura ja kommentaare-õudne...

     
  • At 4:49 PM, jaanuar 07, 2005, Blogger Unknown said…

    ja jaa..selle puhul tuleb silm kinni pigistada ja korrutada endale, et ELU ON ILUS...niikaua kui sa seda ise ka uskuma jääd ;)

     
  • At 4:50 PM, jaanuar 07, 2005, Blogger Unknown said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 4:51 PM, jaanuar 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ma juba niigi korrutan seda-iga jummala päev :S Anna veel nõu.

     
  • At 5:08 PM, jaanuar 07, 2005, Blogger Unknown said…

    ma ei teagi kohe nii paugu pealt öelda, sest ega mul omal ka just eriti hea meeleolu pole....mul algas masendus juba esmaspäeval...nüüd on see väheke tagasi tõmbunud...ühesõnaga aeg parandab haavad
    aaa, muidugi aitab masenduse vastu teistega rääkimine..sest kui kodus üksi istuda siis lähed lihtsalt lolliks ära ;)

     
  • At 9:47 AM, jaanuar 10, 2005, Blogger Dilbert said…

    Yv mäletad, mis meile öeldi, kui ma selle sinu idee välja ütlesin, et tuleb korrata lauset-elu on ilus-see oli kohe kindel märk sellest, et raja tänavale tuleb minna :)))

     

Postita kommentaar

<< Home