Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, mai 14, 2005

hmmmm

Ma just mõtlesin, et miks küll inimesed ei saa aru kui ma nendega tegemist ei taha teha...ikka ei jäta mind rahule..terje ka , igavene pätusk, leppis mulle täna ühe inimesega kokkusaamise....ma lihtsalt sõna otseses mõttes ei viitsi minna....kedagi teist pole ka sokutada enda asemel :S
ja ma veel tulin järeldusele, et üle viskab see kui teised topivad oma nina minu asjadesse ja siis veel mõistavad hukka minu käitumist vms...ehtne näide on peeter..ta teab täpselt mida ma teinud olen ja mis kell ma kuskilt ära läksin...ja pärast tänu temale teavad kõik ja mingid omapoolsed jutud ka veel juurde pandud, nii et lõppkokkuvõttes tuleb mingi vale välja..ühesõnaga, ma olen väsinud kõigest

7 Comments:

  • At 8:26 PM, mai 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm kuidas sai Terje sulle mingi kohtamise sobitada, vast pidid ikka sina ka oma nõusoleku andma.
    Peetri koha pealt võiks öelda nii palju, et ütle talle siis seda, mida sa arvad ning pane ta suu kinni. Mulle tuli just meelde too kord, kui ta mu juurde tuli ja ütles, sa ei tea, mida yv tegi...liiga lapsik.
    Muide kannata veel kuu aega, siis saad puhata kõigest ja kõigist :P

     
  • At 2:27 PM, mai 15, 2005, Blogger Unknown said…

    ei andnud ma midagi..see oli see kui ta mu tel käest ära võttis .

     
  • At 12:29 PM, mai 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    ahsoo, kohe nii karmid meetmed, aga muide kuidas siis läks sul see kohtamine :P

     
  • At 1:39 PM, mai 16, 2005, Blogger Unknown said…

    ma ei läinud kuhugi..vaeseke helistas küll kolm korda päeva jooksul, aga mul muudki teha....

     
  • At 1:49 PM, mai 16, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Murdsid äkki vaese poisi südame, et sa temaga kohtama ei läinud. Teine isegi oli tallinnast tartusse kohale tulnud.. :)))

     
  • At 2:11 PM, mai 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ma ka ei saa aru, kuidas sa võisid nii julm olla, kas sul siis südant ei ole :P

     
  • At 4:58 PM, mai 17, 2005, Blogger Unknown said…

    ei ole jah :D..ta ei tulnud spetsiaalselt minu pärast siia

     

Postita kommentaar

<< Home