Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, mai 13, 2005

nädal

No ma mõtlesin ka, et kirjutan siia midagi. Esiteks ma tegin täna avastuse, et ma olen see nädal ainult esmaspäeval koolis käinud...jube lihtsalt...nonii, teiste nõudmistel ma siis kirjutan mida ma see nädal teinud olen....
esmaspäeva kohta ma ei mäleta enam (a)..teisipäeval sai külas oldud ja veini joodud..mille tõttu ma kolmapäeval kooli ei jõudnud, sest pää valutas ja muidu uni vaevas (a)..nonii, edasi..kolmapäeva päeva ma magasin enamvähem maha ära ja õhtul vaatasin filme ja trükkisin lõputööd..nii, et magama sain alles mingi 5 v 6 ajal...ja täna ma uimerdasin niisama ringi....aint õhtul mingi poole 11 ajal kutsuti mind oma filmidega külla...ja nüüd ma siis õnnelikult kodus tagasi ja mõtlen, et peaks magama minema.....aaa, ma siin mõtlesin, et huvitav kuidas ma täna peol vastu pean..ma jään sinna magama vist (a)..ma ennast liiga ära kurnanud äkki
ma tegin 1 avastuse veel..ma polegi see nädal peol käinud..ma vist vanaks ära jäänud (a)

4 Comments:

  • At 9:23 AM, mai 13, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Aga siis kui kutsuti, siis olid kutid ikkagi tähtsamad...

     
  • At 10:59 AM, mai 13, 2005, Blogger Dilbert said…

    Väga hea, aga jah täna pidu siis ja groove goverage, mis arvatavasti on hea. Pidu ja pillerkaar vast :)

     
  • At 12:06 PM, mai 13, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ja Yvy miks sa meiega ei räägi, me teeme niimoodi plaanid ära ja sa ei saagi oma sõna sekka öelda. Vähemalt loodan, et sul ei ole selle vastu midagi ja muide vea ennast kolmeks minu juurde :P

     
  • At 2:15 PM, mai 13, 2005, Blogger Unknown said…

    asi polnud selles, et keegi tähtsam oleks olnud..lihtsalt ma ei tahtnud minna...mul pold isu kohugi peole minna..kui ma oleksin sinna läinudki, siis ma oleksin niisama istunud....ma enda arvates räägin küll teiega ju

     

Postita kommentaar

<< Home