Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, mai 11, 2005

Vahest on nii

Kuna öösel sain vähe magada ja täna hommikul närveldasin ettekande pärast, siis nüüd on saabunud täielik chill. Milleks muretseda, sest öeldakse, et Jumal hoiab lolle ja joodikuid? Kuigi jah teised mu kursakad õpivad kodus funktsionaalanalüüsi ja mida mina teen, lihtsalt teen mingeid eriti "ägedaid" teste, mille järgi olen täiesti psühh valmis, sest stressitase ületab igasugused piirid, peale kauba olen veel ekstravertne , kuigi jah seda ei ütleks. Sai eile nagu arutatud ka veel huvitavatel teemadel ning nagu alati Kerruga koos olles, tulevad igasugused krutskid lõpuks meelde. Its good to be me :D

Pole mõtet muretseda asjade pärast, mis kuidagi ei sõltu sinust või mille jaoks ei saa sa enam midagi teha. Kui on läinud nii, siis järelikult pidid nad nii minema ja asi vask. Our first and last love is selflove :))))

1 Comments:

  • At 11:20 AM, mai 12, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tead ma tuleks, aga mul ei ole aega, kurat see juba igapäevaseks asjaks saanud-aga noh midagi ei ole teha, sess läheneb mühinal

     

Postita kommentaar

<< Home