Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, mai 05, 2005

crap

Vahest on hea lihtne lasta asjadel minna nii nagu saatus on neile ette määratud. Ürita, kuidas sa tahad, aga muuta ei saa, võid üksnes edasi lükata, aga peatada pole võimalik. Naljakas on mõelda, et inimesed on nii naiivsed, et arvavad, et järgmine kord olen targem, aga tegelikkus on see, et ega ikka ei ole, vaid oled veel lollem võib olla kui alguses :D Ja kui isegi õnnestub, siis see on üksnes paljas enesepetmine, et läks õnneks, sest võid kindel olla, et kohe järgneb sellele tagajärg...

Praegu olen juba jõudnud vist kõrgemasse magamatuse tasemeni, sest kuulen seda, mida tahan, teen seda, mis pähe tuleb ja olen üllataval kombel endaga meeletult rahul....saabunud on igasugune vaikus...olen justkui omas mullis. Samas tegin täna geomeetria kontrolltööd ja teate mis, isegi päris hästi läks, vähemalt tuli mulle meelde tasandi diameetri võrrand, muidugi iseasi, kas ma ka õigesti ülesande ära lahendasin, see juba teine teema. Peale kauba eilne kolme tunnine inglise keele tõlkimine oli täiesti tulutu, sest täna ma ei saanudki oma suurepärast esitlust teha, vaid saan oma etteastet teha järgmine nädal-täiesti jama-ma olen nii pettunud :P. Kusjuures täna mõtlesin päeval, et lähen ct ja tantsin endal une minema, mis iseenesest on päris hea mõte, iseasi,kas ma ka teostuseni jõuan-see juba teine lugu. Samas arvan, et täna ei taha keegi minuga suhelda, sest sellist ajuvaba juttu pole ikka tükk aega tulnud ja sellist olekut pole ka olnud- aga zoomimine peas on hea.

Päikest...päikest....

Always look on the bright side of live-Monty Python, I Got You (I Feel Good)-James Brown parimaid lugusid lihtsalt ei ole :P:P:P

2 Comments:

  • At 6:46 PM, mai 05, 2005, Blogger Kätlin said…

    Juhul kui kellegil on täna CT-sse kutset vaja, siis võin ära anda 3 kutset + veel 1 kutse reedesele Bad Jamile. Nii, et kel vaja võtke ühendust (+372 514 4265).
    Päikest Teile, mina lähen Tallinnasse :D

     
  • At 6:49 PM, mai 05, 2005, Blogger Dilbert said…

    Jätad mind maha...nuuks
    Muide mind kummitab see lugu-päikest. Isegi kontrolltööd ei saanud rahus teha, sest see lugu tuli kohe meelde :P

     

Postita kommentaar

<< Home