Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, aprill 26, 2005

Ööorienteerumine

Nimelt eile Kätlin küsis mu käest, et mida ma õhtul teen ning ma kilkasin, et plaanis ei ole midagi ning nii ma siis ütlesingi kuuetunniselisele retkele jah, kuigi jah seda ma ei teadnud siis veel, et see nii pikk on. Samas olen ka õnnelik, et ütlesin, sest ega sa ikka muidu ei lähe mingeid elupuusid võõrastesse hoovidesse otsima ning koera otsima; poleks muidu näinud, kuidas Kerru prügikastis käis tuhnimas, aga eks kõigil ole rasked ajad; ei oleks teadnud, et Tartus on lagunenud Kase kohvik, mille katusele oli joonistatud vares; et Tartus on kümme paari raudtee rööpaid ning et kuskil tühermaa peal on sinine maja koos sinise ämbriga, kuigi jah kella poole kahe paiku eriti ei näe, mis värvi asjad on, aga seda vähemalt kontrollis suurepärane Kerru ja Veiko, kes tungisid läbi võsastiku ning käisid künnimaad uurimas. Ka surnud ei saanud eile rahus olla, sest rahvas käis hauda otsimas, aga jah, vahe oli selles, et kõik see toimus öösel ning surnuaias on üldjuhul väga pime-loodan, et keegi seal ei komistanud, sest see oleks ikka päris jube-näiteks komistad ja lööd pea ära ning hommikul ärkad ning rist ka kohe kõrval, siis jooksed vist kohe tulist jalu minema ja mõtled, et oled lolliks läinud. Ahjah biomedicumi juures oleval alleel on neli pesakasti ning kahe vennal on 38 paari rihmasid.

Aga asuks nüüd kurvema asja juurde. Nimelt täna on mu vaesed jalakesed nii traumeeritud, et praktiliselt on käimine täiesti võimatu ning praegu mõtlen, et huvitav, kuidas ma koju saan, sest mul on jalad kohe niiiiiiiiiiiiiiiiiii väga valusad. Üldse on kogu keha nagu tules-õpetus järgmine kord muretse auto või jalgratas :P

3 Comments:

  • At 3:07 PM, aprill 26, 2005, Blogger Kätlin said…

    Mul on täna tunne, et ma ei jõua enam kunagi trenni. Jalad ei ole tegelt valusad, aga hullult väsinud. Ja nüüd on kõigele lisaks kuul ka koos, kuna tegin 4,5 h mingit nõmedat SPSSi :S.
    Ja tänu sinu kaunile muinasjutule, jäin ma ilma oma fännist :(. Mul on nii kurb meel.

     
  • At 2:39 AM, aprill 27, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Juhhuu!

    Juba jälle mina siin ;) Tulin just Sadamateatrist filmiõhtult.
    Vaatasin filmi "Lost in Translation" ja meeldis väga.

    Väga armas armuteema oli seal filmis. Ja lõpp oli väga liigutav. Mul läks sel ajal mingi praht silma nii et võttis silma märjaks kohe... ;)

    Pärast majast lahkudes kuulsin ühte tüdrukut ütlemas, et nagu alati, ei saanud ta ka seekord filmist aru. Oh teda tobukest ikka küll, eksole :)

    Mul kah jalad pole valusad aga selg teeb küll muret...

     
  • At 8:23 AM, aprill 27, 2005, Blogger Dilbert said…

    no tore, kuulda, et sa ikka elus oled, mõtlesin juba, et sinuga midagi juhtunud, et nii vaikseks jäänud. Aga millest sul jalad valusad on?

     

Postita kommentaar

<< Home