Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, aprill 18, 2005

Braveheart

Ma ei viitsi täna midagi teha ning mõtlesin, et ei lähe kooli ka, aga nüüd südametunnistus piinab...jama kuskilt on see jälle välja ilmunud. Kuigi jah oleksin võinud siis täna magada, aga kus sa sellega, ma pean ikka üles ärkama. Samas täna enne kella seitset lasti all mingit oasise lugu ka veel ja ma mõtlesin, et püha jumal, kas ma tõesti kuulen valesti või on mul nii häälekas uni :)
Peale kauba tahaks tln, selline koduigatsus on ka peal, kuigi jah see nädalavahetus saan, aga tean, et tegelikult möödub see nii ruttu, et jube lausa.
Eile möllas ka chanelli tooted ja naerda sai ikka päris kõvasti, aga elu on ju mäng :))) Kusjuures eile tegin Kerrule ka ettepaneku hakata karsklasteks, mis tegelikult on päris hea mõte ja väärib kaalumist, aga iseasi, kas ka tln rahvas seda uskuma jääb. Juba praegu manan ette oma õe näo, kui ma talle ütlen, et hakkasin karsklaseks, arvatavasti ta küsiks, kas midagi on juhtunud :)
Uh ei jõua ära oodata suve, kui saab Pärnus mõnusalt aega veeta ja igasuguste lollustega tegeleda ja tahaks nii väga juba väikest Egertit ka näha. Ei tea, kas see aasta toimub ka kellegi mälestuskontsert, eelmise aasta Raimond Valgre oma oli päris omapärane. Praegu tuleb meelde veel üritus-Tere, Pärnu suvi-kui ma koos oma õdedega olin ja pärast, kui telekas näitas asjast lühikokkuvõtet, siis Rainaga mõtlesime, et huvitav, kus me siis olime, sest me küll ei mäletanud, et sellised asjad oleks seal olnud....tahan nii väga suve juba


Ent praegu on mõttes ainult geomeetria, projekt ja veel kõik muu jama...