Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, aprill 15, 2005

e-õppe konverents

Eile nimelt käisin koos Terjega e-õppe konverentsil, mis iseenesest oli küllatki huvitav ning pani mõtlema. Aga kõige huvitavam oli see, kuidas me otsisime epa peamaja. Nimelt Terjel oli meeles, et see asub Kreutzwaldi 46, ta luges meili, mille õppejõud oli saatnud ja nii me läksimegi sinna, aga tegelikult oli see mingi piimakvootide või mingi piima proovide võtmise maja. Igatahes oli nalja meil nabani, sest tegelikult olime juba pool tundi jalutanud ning olnud vist metsainstituudi juures, sest mina teadsin, et see suur maja, mis jääb Tartusse sissesõidul vasakule, on epa hoone. Ning nii me läksimegi tagasi, sest mõtlesime, et ega loomakliinikus ikka ei ole-head ohmad küll. Nii me käisimegi edasi tagasi, kui lõpuks leidsime epa üles.
Maja oli väga ilus, aga siis hakkas mind huvitama nimelt ventilastsioon, sest kui ausolla, siis ma seda küll ei leidnud või olen ma nii tobu, et ma tõesti ei märganud seda-asi oli väga kahtlane ja pealekauba oli seal väga väga palav. No ja kui me jõudsime lugemissaali ja seal arvuteid nägime, uh siis tundsime kohe uhkust, et õppime liivis, sest meie suureks hämminguks oli see, et seal kasutatai windows 95 ja 98. Peale selle ei saanud me aru sildist-Kaasa võtmiseks, kas sealt saab lihtsalt raamatuid võtta??? Uurisime ja tolgendasime seal oma tund aega niisama. Ka õpilasi oli vähe, isegi mata majas võib rohkem kohata, tunni ajase vaatluse jooksul nägime ainult no keskelt läbi 15 inimest, keda võis pidada üliõpilaseks.
Nagu te teate, on mul oma teema wc ja nii ka seal. Nimelt tahtsin minna vetsu, aga teate, mis välja tuli, see oli kinni, lukus ja nii ma pidingi oma põie ühikasse vedama, sest teist wc ei viitsinud ma enam otsida. Ahjah sööklatädiga rääkisin ka juttu ja käisin taga köögis ka- omamoodi kogemus :)))
Praegu mõtlen, et kui Kerru oli erikas, siis miks Rauno mulle vastu kõndis, jälle pani poppi, aga ju siis oli vaja raamatukogus ennast harida. Ka maalid olid huvitavad, eriti maal-Kärbes laseb nurka- nii kunstipärane :)))

Igatahes muljeid oli väga palju ning nagu ma Kätule juba ütlesin, tuleb uus ekskursioon sinna teha ja vaadata seal veel ringi.

2 Comments:

  • At 11:36 AM, aprill 15, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    JAAA.. See oli tõesti omapärane kogemus.. Kasvõi kordaks seda.. :)))

     
  • At 2:01 PM, aprill 15, 2005, Blogger Dilbert said…

    ahsoo või nii. Selline asi mulle küll ei meeldi, kas tõesti ei saa oma suud kinni pidada, sellest võib siis teha järelduse, et ei saa usaldada...kahju.
    Krt kuidas ma vihkan, kui inimene midagi lubab ja siis rikub seda ning teeb veel seljataga...ole siis mees ja ütle mulle seda näkku ning asi vask.
    Jama,selline jutt tõi kohe Pireti meelde...olen alati öelnud, et palun mitte valetada ja seljataga rääkida, sest millalgi tuleb see nii kui nii välja...

    Eks tuleb siis korrektuure teha :(

     

Postita kommentaar

<< Home