Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, aprill 14, 2005

Eilne ct

Algul olid mul suured kahtlused, kas minna kluppi või mitte, aga siis otsustasin ikkagi minna, mis kokkuvõtes oli hea. Klubis oli kohutavalt palju rahvast ning mõnus kuumus kummitas ka veel. Peale selle oleksin ma nii heast huumorist ja vaatepildist muidu ilma jäänud. Nimelt suhteliselt koomiline oli vaadata Terjet, keda üks tüüp üritas ära sebida ja veel millised kaadrid sai jäädvustada-oh naeratus tuleb näole. Samas sai ka teisest pätist väga ilusa pildi, kuigi viimane väidab, et tema ei jää kunagi pildile ilusasti, aga eile oli küll ok. Ja muidugi ei saa mainimata jätta Ivarit nagu kui pime võib üks inimene olla, aga vähemalt peab au andma, julges ka teist korda tantsima mind paluda....irw.
Muide Kerru, kui sa vahepeal mind Raunoga tantsima jätsid, siis mul tuli meie õhtu meelde ja see jutt, mida vaesekesele ajasime, isegi häbi oli mingi hetk..."annast" jutt- no seda naersin veel pool ööd, ma ei saa aru, kuidas see võimalik on. Aga nagu sa ütlesid, et kui hakata järele mõtlema, siis püha jumal...me oleme koomikud :D

Kusjuures Kerru sa võiksid need pildid tõsiselt kuhugi üles panna :D:D:D Need nii suurepärased kaadrid.

9 Comments:

  • At 11:45 AM, aprill 14, 2005, Blogger Unknown said…

    kas te pätuskid teate seda, et nii pole üldse ilus teha :Disegi tantsida enam korralikult ei saanud, ma pidin kerrut oma imeaparaadiga kartma.käis ja klõpsutas koguaeg...aaa, reena, miks sa siis ivariga kasvõi ühte tantsu ei teinud, vaeseke nii lootis.

     
  • At 8:35 AM, aprill 15, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ei tohi neid pilte üles panna... Neid just kus mina pildil olen.. Need pole vaatamist väärt.. :)))

     
  • At 10:03 AM, aprill 15, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Kuidas küll praegu tahaks kodus omas voodis olla... Lihtsalt mõttetöö on täna NULL..

    Ma juba mõtlen, kuidas küll onu Halleri tund välja kukub.. Saame tööd kätte ja siis kukub kindlasti kommenteerima.. Aga mul praegu suht ükskõik... :)))

    Ei tea küll kuidas Yvyanil enesetunne on? Aga tal pole viga vast midagi, tema saab ju magada :( mitte nagu mina... ainult kolm tundi.. :))

    PÄIKEST ;)

     
  • At 10:59 AM, aprill 15, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm miks mitte, aga iseasi, kas need pildid veel alles on või on nad juba leidnud endale uue koha :)

    Mõttetöö on mul viimased päevad kogu aeg olnud null ja kui ausolla ega siis ei tee vahet ka, kas on öö või päev, ses suhtes, et kogu aeg on midagi teha ning ei jõuagi välja siis kui valge on või kui jõuad, siis oled nii tülpinud või väsinud, et ei panegi tärkavat loodust tähele, vot nii on lood.

    Aga Halleri tund tuleb väga lõbus ja huvitav, kõige pealt saad töö kätte, siis mõtled, et ei tea millegi ma küll mõtlesin, kas ma oam aju üldse ei kasutanud, sest kogu töö on täiesti ajuvabalt kirjutatud või loogika on täielikult puudulik.

    Aga jah, nii et Yv läheb täna ka välja või sai su katse juba läbi, samas milliste tingimustega see katse siis oli, mis päevat mis päevani. Kas lähiajal võib ka kommentaari kuulda eksperimendist? Sest tahaks väikest ülevaadet:)

    NB! Muide eile avastasin, kui epast koju kõndisin, et muru oli roheline ja kohe väga.

     
  • At 2:15 PM, aprill 15, 2005, Blogger Dilbert said…

    Seda ma usun, et nende fotodega saab veel nalja ning oh seda kirge ja naeru, kui need neti jõuavad, eh ei pea mainima, et Terjel on kindlasti suu lahti ja Yv turtsub vihast, kui nad neid näevad. Aga kindlasti nad mõtlevad siis, et oi kui toredad sõbrad mul on ja kui vahvad nad on :))))
    Ma ei jõua ära oodata Yv reaktsiooni, sest tema ei taha ju üldse, et teda jäädvustataks-sellepeale laulaks kohe i feel good.

    Mnjah Rauno on tõesti hea vana ja samas meie suurepärane analüüs tema kohta peab ju paika. Kahju, et ma ei mäleta enam neid kilde, mis too õhtu oli, aga need, mis meenuvad, on meganaljakad.

    Mul tekkis siin huvitav küsimus, kas ma olen sõelast pääsenud või toimub veel minu peal ka mingid veidrad ja ebanormaalsed katsed :P:P ?

     
  • At 12:59 AM, aprill 16, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Oeh, mis te räägite. Kas tõesti saab varsti piltidelt uurida, et kui suur meie punnkõhutüdruku kõhukene juba on!?
    See oleks ikka nii tore :)

    Täna müüdi kaubamaja juures platsil igasugu isetehtud kraami. Muuhulgas ka armsaid kasside ja põtradega kampsuneid ka päris väikestele pisipõnnidele. Peab vist ühe eksemplari ära ostma, ega katsikule minek vist kaugel ole ;)


    Juhhuu teile ja jään siis neid lähivõtteid armsast punnkõhust ootama ;)

     
  • At 1:01 AM, aprill 16, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Heej-heej, mina jälle siin.

    Mõtlesin nüüd siin, et ostan ikka kaks kampsunikest -- äkki tulevad kaksikud ;)

     
  • At 10:38 AM, aprill 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    sa räägid kampsunitest, aga jätad mainimata, kuda sul endal siis läheb

     
  • At 10:17 AM, aprill 21, 2005, Blogger Dilbert said…

    Väga hea :D:D:D

     

Postita kommentaar

<< Home