Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, aprill 04, 2005

Elmaril on tunne, et kevad on õhus...

Kevad on kätte jõudnud ning õues on nii mõnusalt soe, et tahaks kohe terved päevad ainult õues veeta, sest umbne klassiruum või audikas tekitab masendust, millest võib teha ka kohe järelduse, et tuleb hakata oma päevi lühendama :)
Alles hiljuti arutasin koos oma elukaaslasega, et praktiliselt kõik meie vanast klassist käivad kellegagi ning no paralleel klassist ei tasu üldse rääkida, seal juba mõned lapsevanemad, aga meie ikka veel vabad ja vallatud, et millest on see siis tingitud. Avastasime, et üks meist on hästi emotsionaalne ning käratseja ja teine on vaikne, aga pedant. Samas kas tegelikult tasub üldse nii varakult kohe hakata kellegagi hullu pereteemat arutama, kust küll inimesed võtavad, et kõik tuleb korraga elus saavutada, aega ju on veel ning küll kõik tuleb omal ajal. Kusjuures arutasime ka huvitavat ilmingut. Nimelt vanemad mehed leiavad endale väga noored naised ning teame ka oma tutvusringkonnast selliseid noori naisukesi, kes käivad endast tunduvalt vanemate meestega, erinevus on lausa 20 aasta piires. Kas tõesti enda vanuseid siis ei leita või kas mehe varandus on siis nii määrav? Kuhu küll noored on välja jõudnud? Siin kohal arvatavasti ütleks mu elukaaslane, et näe, vanem räägib jälle, aga tegelikult on see ikka päris jube, sest kui mõelda, et mida ikka üks 40 aastates mees räägib endast 20 a noorema naisega, ega vist eriti midagi. Kuna olen ise ka vanemate inimeste seltskonnas tihti ning kui järele mõelda, siis põhjuseks võiks pidada raha, sest armastusest ei saa sellisel juhul küll juttu olla, muidugi ma ei välista erandeid, aga siiski on selle taga suhteliselt tihti raha.
Samas kui vaadata enda vanuseid, siis tekib küll olukord, et püha jumal, kas ma peaksin tõesti käima siis sellise ennast imetleva egoistiga või teine äärmus on tossike, kes vaikselt nohiseb kuskil. Kuhu on jäänud normaalsed või sellised keskmised mehed ? Kuigi jah,ega erilist vahet ei ole, sest praegu suve hakkul ei olegi vaja lisakohustusi, aga mõtlemisainet on küllaga.
Aa jõudsime ka järeldusele, et tulevikus oleme me üksi ning et see on paratamatus, sest me oleme liiga ise ja no milline mees tahaks endale sellist naist, kes kogu aeg tahab kõike ikka ise ja ise :))) Sellega tuleb mulle meelde üks vestlus, mis oli mul endast kõigest kolm aastat vanema mehega, kellele väitsin, et lapsi ei taha ma elus sees või siis kui olen 35 kanti ning selle peale tehti suured silmad ja küsiti, et kas mul on viga midagi. See aga tekitas minus tohutult palju nalja, sest tegelikult ei ole mõtet lapsi siia ilma sünnitada, kui sa ise ei ole majanduslikult kindlustatud, pealekauba tahaks nagu elu ka näha ning reisida ehk siis vabadust nautida. Ütleme nii, et antud tegelasega katkesid mul suhted, sest peale selle avalikustamis suhtuti minusse nati teistmoodi, kui mitte öelda, imelikult, kuigi ma ei mõista, mis selles siis nii jubedat oli.

Naljakas viimased päevad olen tegelenud mingi kuradi eneseanalüüsiga ning avastasin cosmopolitanist, et ehk oli mul tõesti vahepeal stress, mida üritasin hullu pidutsemisega leevendada, ent mis tegelikult mõjus tervisele veel laastavamalt(magamatus, põiepidamatus jne)-irw. Nüüd aga on asi hoopis teine, sest tõusen hommikuti nii vara üles ning unevajadus on ka märgatavalt vähenenud, võta veel vitamiine(pühapäeval tõusin ma enne kui Kätu, mis on täiesti ebanormaalne).
Eile käisin veel Kerru juures ning öine jalutamine tõi veel huvitavaid mõtteid pähe ning pani osad asjad paika. Samas mõtlen juba õudusega, mida Kerru peab tegema, vaene tema. Nimelt 25 leheküljene inka tekst ei ole naljaasi teha ning seda sa ei tee nii lihtsalt ära, et mõtled, ah teen selle ära, mis see siis teha on. Kuigi ega mu enda olukord parem ei ole, mingi kuradi projekt on nagu nöör ümber kaela kogu aeg.

Kusjuures ärge ära unustage varsti on tudenginädal ning siis te teate, mis möödas on ehk lubadused on täidetud ning ülejäänud jätan teie fantaasia hooleks, sest sellest teil puudu ei tule...

I still feel good....so good.... :))))

2 Comments:

  • At 7:29 PM, aprill 04, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ma tean, et ei küsi, aga siiski arvan, et mingi hekt lööb see küll välja. Näiteks kui mehega on ligikaudu 20 aastat vahet, siis mingil perioodil tahab veel naine möllata ja elu nautida, aga mees juba nii vana, et ei viitsi enam kusagil käia. Samas jube mõelda, et peaksid mingi vana toiga käima-ilge, vähemalt minu arust.

    Oo seda küll, kui ma üksikuks jään, siis järelikult sina olid mu "õige"(irw),sest vähemalt sina kannatad mu pedantsuse ära ja no Kätu ka veel kannatab, aga arvatavasti laseks ta enne maha ennast, kui peaks iga päev mind nägema :P:P:P.

    Audika ees on ju nii lahe esineda. Hmm peaks kohe seda vaatama tulema, see peaks ju avalik olema ja kui ei olegi, siis kindlasti saab. Võin sulle huumrot teha, kuigi arvan, et sa saad siis ees olles niimoodi naerukrambid ning ei saa oma esitlust üldse teha :)))

    NB! õppida, õppida, õppida :D:D:D

     
  • At 9:32 AM, aprill 05, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm, ka mul oli see kuskil üks päev ning mõtlesin, et ma olen tegelikult õnnelik. Mul on kool, sõbrad ja mu perekond, mida veel tahta. Praktiliselt kõik muu on saavutatav, sest kui sul on inimesed, kes hoolivad sinust, ümber, siis kõik muu on käkitegu.

     

Postita kommentaar

<< Home