Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, märts 22, 2005

Nali naljaks

Tihti inimesed lõõbivad ja tögavad üksteist, ent paratamatult ei mõisteta, millal tasub ja millal mitte ning kas oleks üldse sobiv. Samas ega meist keegi ei ole täiuslik ning arvatavasti ei saavutata seda kunagi, aga õppimisruumi leiab alati ning vahete vahel tuleb ka pisiasju tähele panna.
Tekib loomulik küsimus, et millal on siis ikkagi piir ning kuidas seda ära tunda. Kas taoliseks märgiks on selgitamatu pahatuju või lihtsalt vaikimine või on see hoopis samamoodi rääkimine, ent natuke teise varjundiga...Alles hiljuti kirjutas hea sõber teksti, et kui sa ei tõsta väikesest asjast tormi, siis järgmine kord tehakse seda jälle, seega kas alati peab asjad "alla neelama", kui tegelikult tahaks ka samaga vastata. Ehk on see viisakus või tolerantsus......

Tuleb kuulata nii nagu te tahaks, et teid kuulataks ja kui tunnete, et praegu ei ole te selleks võimeline, siis ei ole ka mõtet nn "kuulamist" teha ning öelge, et teil ei ole jõudu või tahtmist. Vahest on ka vaikusel oma tähendus.

5 Comments:

  • At 6:20 PM, märts 22, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Mina tahaks kah sageli väiksest asjast tormi teha. Näiteks poes kui näen, et pensionärid näpuga surkides saia pehmust kontrollivad, siis tahaks kohe nii tormi teha, et ohhohhoo. On ikka häbematud surkijad ;)

    Ja saia ka ei tahaks alati "alla neelata" Ta maitseb ju niiii hea ;)

    Läheme aga viiesega muidugi, juhhuuu!

     
  • At 9:17 PM, märts 22, 2005, Blogger Dilbert said…

    Seda küll, vahest tasub, vahel mitte ning vahel on lihtsalt halb tuju...
    No mõni näiteks nuusutab-üldjuhul Kätu nuusutab alati mu toitu, aga ma ei saa kohe, see on liiga rõve minu jaoks, see on ju minu toit.

    Aga jah, lähme kella viiese bussiga, ostsin juba piletid ära.

     
  • At 9:24 PM, märts 22, 2005, Blogger Kätlin said…

    Tead, sina, kes sa said täna teada, et poes saad raha eest asju :D. Ma ei nuusuta alati su toitu. Lihtsalt siis kui midagi uut sööd. Tahan ju teada, kas on hea lõhnaga, et tasub osta või mitte. Ega mul siis nina niisama otsas ei ole ;). Mõni siin kasutab nina vaid tati vedamiseks koolist koju ja kodunt kooli ;).

     
  • At 10:09 PM, märts 22, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Saia tuleb alati nuusutada! Ega's saia saa kotis osta.

    Poest saab jah raha eest asju. Mul kui saiaraha otsas, siis käin poodides saiu nuusutamas....olen ka omamoodi toidusurkija...

    Jään siis ootama toredaid punnkõhu pilte ;)

    Sii-jaa!

     
  • At 8:01 AM, märts 23, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mina ei ole ju süüdi, kui kõik mu ümber on patsillid, eh nüüd olen mina ka haige :(
    Mulle ei meeldi kui sorgitakse minu toidus ja pealegi ei pea alati nuusutama, aga jah see maitse asi.

    Koer külastab meid nii harva, et talle ei ole vaja kuuti. Kui tuleb, siis põrandal leiab ikka mõne nurga ja teki saab ka heal juhul.

    NB! Majake läks jah katki, mängisite minu toiduga :(

     

Postita kommentaar

<< Home