Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, märts 16, 2005

Saatana sigitis

Kui kõik ausalt ära rääkida siis, kõik sai alguse sellest, et ma jalutasin täna koolist koju (terje meest nägin järjekordselt(a) )...silla juures jagas üks vanamehepäss mingeid pisikesi miniatuurseid ajakirju (matemaatiku kohus on kõik täpselt ära mõõta ..niisiis 10.5 * 7.1 cm :D )..no ma koju jõudes otsustasin, et vaataks siis, mis mulle kätte topiti...
Tsiteerin:
Kuidas ära tunda tõelist jumala last
7 asja mida jumal vihkab

Ülbed silmad,
valelik keel,
käed, mis valavad süütut verd,
süda, mis sepitseb nurjatumaid kavatsusi (a),
jalad, mis kiiresti jooksevad kurja poole,
valetunnistaja, kes vädab valet,
ja see kes tõstab riidu vendade vahel.....
-Õpetussõnad 6:17-19


Liha teod
...Hoorus, rüvedus,...nõidus, vaen, ...vihastumised, jonn,...tapmised, joomised, pidutsemised ja muud sellesarnast, ...kes teevad seesugust, ei päri Jumala riiki.
-Galaatlastele 5:19-21


Eks nüüd igaüks võib järele mõelda, et kas ta ikka pääseb sinna ihaldatud kohta peale surma :P

Vot nii on lood!

4 Comments:

  • At 2:16 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm, järsku on asja juures ka mööndusi või kõrvalekallet väikest, sest nagu üks punkt ei lähe kuidagi kohe-joomised ja pidutsemised. Tahaks ka ju taevariiki jõuda, aga kardan, et sinna vist ei saa minusugused :)

     
  • At 3:34 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mõtlesin natu järgi ning avastasin, et sul kusik on kõik need täidetud või vähemalt ligikaudselt või mis...

     
  • At 5:01 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    No ikka olen, aga igakord kui kahetsen, siis teen jälle sama, nii et see nagu surnud ring. Umbes sama nagu Gandhi raamatus"Maailm on väsinud vihkamast", et siis kui saad aru, et oled loll, siis oled tark, aga nii pea, kui ei saa, siis jälle loll-lõputu ring.

     
  • At 2:19 PM, märts 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kusjuures ma soovitan sügavalt sulle seda raamatut, see on tõesti hea raamatut.
    Selle avastuse tegin ma ka, aga siis jõudsin järelduseni, et ma olen vahete vahel nii tark kui ka loll, sest nii pea, kui ma millestki aru saan, siis ei mõista eelmist ning vastupidi-nii et surnud ring.

    Minu arust oled sa väga tark, mitte suhteliselt. Sa oled pealt näha selline sõbralik ja hea, aga sisimas toimub analüüs ning kalkuleerimine-väga vesi, sügav põhi.

     

Postita kommentaar

<< Home