Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, märts 09, 2005

Eilne naistepäev!

Nii palju naerda ei ole ma tükk aega saanud, sest sellist juttu, mis eile sai räägitud, ei oleks ma isegi unes arvanud, et räägin.
Algul peale väsitavat koolipäeva mõtlesin, et tuleb nii kui nii rahulik õhtu, aga kus sa sellega. Enne püssikat arutasime Kerruga, et miks me üldse püssikasse läheme, ses suhtes, et kas seal midagi nagu toimub ka või mitte. Sinna jõudes näeme, et Eva ja Arden juba naeravad ning mõlemal nii hea nägu peas, siis Kerru hakkab analüüsima, et noh täna piirdume kohvi või mahlaga, aga jah sellest ei tulnud nagu järekordselt midagi välja, tuli hoopis meetrine tekiila ring. Kõige naljakam oli see, et rahvast oli kohutavalt vähe, kusjuures ma mõtlesin veel, et me ei saa kohta. Pärast paari tunnist istumis otsustasime minna sõbramajja genialiste kuulama, mis oli väga väga hea. Meile tuli seltskonda ka juurde ning tee sõbramajja meenutas maratoni, sest eesründaja Eva pani meeletu kiirusega ning keskelt ründaja Kerru üritas Evast ette jõuda, ent ülejäänud seltskond ähkis ja puhkis taga.
Sõbramajas aga läks asi käest, sest järjekordselt jõin ma õlut, kuigi peale rocki pidu mõtlesin, et seda löga ma ei joo, aga avastasin, et Saku originaal on päris hea. Peale selle võtsin ma oma valdusesse Karli joogi ning pakkusin seda ka teistele, loodan et viimane väga pahane ei ole, tögasin Ardeni kallal ning tituleerisin ta minu ja Kerru orjaks ametlikult. Peale seda aga kooserdasime Kerru juurde, kus alles "pidu" hakkas, kusjuures mu suureks üllatuseks tegi Arden mulle öösel süüa ja serveeris, tekkis väikene hämming, ent jutt, mida me kolm suust välja ajasime, oli kohutav: bi-d, kes on ja kes ei ole ning ma nagu tavaliselt laksasin kohe oma otsekohesusega, kusjuures hoiatasin korduvalt Kerrut, et pean ära magama minema; saime uut informatsiooni ning ka komplimendi võis ridade vahelt välja lugeda; üheks kõige paremaks teemaks oli aga nunnu ning karvakasv, mida ma Ardeniga juba sõbramajas arutasin, ja striptiis, mida keegi lubas teha, aga ei teinud-nii, et Arden jääme ootama; ja suurepärane kaardimäng ja mingi teine mäng, kus Kerru väga hoogsalt reegleid selgitas meile, aga kui päris aus olla, siis ma ei saanud midagi aru, ent küllatki ruttu me lõpetasime selle mängu, sest esiteks muutusid numbrid raskesti loetavaks ning üldse oli meil raskusi selle mõistmisega; ka võimlemis rõngas oli väga populaarne ning mängud sellega väga väga imelikud ning tagatipuks võttis Kerru rõnga ning näitas oma suurepärast oskust seda kasutada, mille tulemusena purunes klaas, aga öeldakse killud toovad ju ainult õnne; albumi vaatamine, kus mina jäin magama, sest ma ei jõudnud ära oodata, millal Kerru ja Arden lõpetavad; Ardo ilmumine-Ardo oli üritanud mind üles ajada, aga see tal ei õnnestunud, tõusin alles poole tunni pärast, tegelikult olen ma hullult väsinud, sest kaks ööd jutti ei ole ma magada saanud ning koolis on üle harju keskmise; ma käänasin öösel ühte väga roppu sõna, aga praegu ei suuda ma meenutada, mis asi see oli ja kuidas see kõlas, igatahes teised irnusid; sõnamängud olid head-läbi võeti absoluutselt kõik ropud sõnad; ole vait, ära mölise, mis sa kobised jne neid ma kordasin öösel korduvalt Ardenile, kusjuures täna ma tahan neid ka teistele öelda, ses suhtes, et need on kohe keele peal, kuigi tean, et igale inimesele tuleb jätta ikka oma privileegid :); andsin lubaduse, mida raske pidada, aga ma teen seda, sest mõtlesin seda tõsiselt seekord-Kerru palus. Samas ma ei saa aru, mis kamm on mul sõnaga aamen, no iga kord tuleb mul see meelde, kui olen natuke joonud. Pidevalt tahan ma kokku lüüa ja juua aameni terviseks, see on liiga kahtlane :S

Hommik oli hea, inimesed lihtsalt tuiguvad ning üritavad püsti seista. Siin kohal peaks mainima veel öist taksosõitu, kus taksojuht pani nagu täiega segast mulle või vähemalt ma ei saanud aru, mis asja ta räägib. Ent horoskoobi lugemine oli ikka tasemel-inimesed tagaistmel said kõvasti naerda.
Naljakas on see, et mul on hea tuju ning mul ei ole paha olla, mis on igati positiivne, kuigi kahtlustan, et pohmell ei ole kohale jõudnud või suutis õlu asja ära klaarida. Kui magada ka veel saaks, siis oleks veel parem.
Täna on ilus ilm ning praegu juba mõtlen, et võiks midagi teha :)

2 Comments:

  • At 2:08 PM, märts 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    Põrgust paradiisi ainult üks sammuke, kuigi viimasel ajal on nii, et vahet pole, kus oled, ikka on jube-heas mõttes. See naistepäev jääb kauaks kauaks meelde, selles ei ole kahtlustki :)

     
  • At 9:02 AM, märts 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    :) Mnjah mehed ei tunnista, et nad on nõrgemad ning kuidas muidu, ega saa ju öelda naisele, et sul oli vist õigus, see käiks nende uhkuse pihta

     

Postita kommentaar

<< Home