Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, märts 05, 2005

5.03.05

Täna ei ole ma midagi teinud. Tõusin varakult üles ja hakkasin toimetama ehk siis õppima, ent õppekiirus on olnud mega-kaks lehte kahe ja poole tunniga :) . Mõrvakatset ka täna ei tulnud...Kätu ostis täna tudengi segu, aga seda ta minu poole ei lennutanud, aga samas ei ole päev ka otsa saanud. Teate mis, ma ei viitsi õppida, kuigi funktsionaalanalüüs on isegi päris huvitav ning selles vallas võiks isegi baka töö teha.
NB!Supertädi on ka jälle külas ja hullem kokkamine käib köögis ning kolistamine.

Ivo Linna on kõhnemaks jäänud, kaalu jälgimine on kasu toonud-olen sangar seiklusfilmis-tähed muusikas on hea saade, olin selle juba unustanud :)

Me oleme vanad juba-isegi Kätu ütles seda, sest teame selliseid laule, et anna olla ning oskame ka neid laulda...tegelikult võiksime ka oma bändi teha

4 Comments:

  • At 5:39 PM, märts 07, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Oh seda Iffi ikka küll! Ta võiks rohkem saia süüa, vat kus siis oleks ikka bonks mees!

    Funt..funskt...funktsionaalanalüüsist (nii keeruline sõna, et juhhuu kohe) ma küll suuremat keskit ei tea aga kord kui väike olin, siis märkasin ma mata õpikus siinusfunktsiooni. Ja teate kui armas ta oli!!! Nii nunnu!!! Tahtsin teda kohe oma sooja peopessa võtta ja talle näpuga õrnalt pai teha. Väike armas siinu!(A)

     
  • At 6:43 PM, märts 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ülekaalulised mehed on jubedad, nii et mehed peaks üldse vähem maiustama.
    Kusjuures öeldakse või tähendab mata huumoris on siinusfunktsioon naissoost, nii et ma ei imesta, kui tahtsid siinusele pai teha.

     
  • At 4:23 PM, märts 12, 2005, Blogger Unknown said…

    Plusspunktid sulle saiasöödik :D...väga hea tekst sul siinuse kohta (y)

     
  • At 9:19 AM, märts 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    tohoo kohe nii kergelt saab plusspunkte

     

Postita kommentaar

<< Home