Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, veebruar 24, 2005

Usu või ära usu...

Masendav on siis Tallinnas käia, iga kord kuulen ainult halbu uudiseid.
Eelmine nädal üks tore noormees rääkis, et selle aasta horoskoobis oli kirjas, et paljud paarid lähevad lahku ja tõesti,iga päev kuulen kuidas keegi kellegi on maha jätnud. Mis toimub? Ega jah, ise ka ju hea eeskuju selle kohta. Hakka või horoskoopi uskuma! Selle järgi pidi mul tulema hullut hea ja kirerohke aasta, hea nali!:)
Jah, täna ju suured aastapäevad! Vaatan aknast välja ja naudin ilutulestikku Õismäe tiigi kohal. Vaikimisi soovin endale palju õnne! Nimelt pidanuks täna kolm aastat nn."abielust" Ardoga täis saama aga jah, ma ju ei oska armastada või pigem ei jõua enam lasteaia kasvatajat mängida! Tegelt kurta ei saa ega need igavad aastad ei olnud aga aeg on edasi minna. Sellest see väike masendus.
Täna siis kuulsin lõpuks väikest loengut ka kodus, selle Ardo "kitse panemise" kohta. Ema tegi lõpuks suu lahti või mõtles lihtsalt kuu aega(ei tea millest see meele muutus). Lootsin, et pääsesin sellest juba, eriti sellepärast, et olen enam-vähem korralik olnud ja kodus käinud. Peab vist harvemini kodu külastama! Ega ma tegelt praegu kodus polegi, konutan siin Õismäel, aga ikkagi Tartust eemal.
Varsti saan teid jälle üllatada oma sokeerivate uudistega aga eelmiste uudiste kohta niipalju, et autot ma ikkagi ei osta, käime jala!

Ah, mul täna üldse sitt tuju. Kõige hullem õnnetus on maailmas "loll mees". Tavaliselt olen ma viisakas ja kuulan jutu lõpuni ning loodan, et inimene ise ka aru saab, mida ta suust välja ajab või siis olen lihtsalt vait ja tunnen talle kaasa, kuid täna ma enam ei suutnud. Üks meesterahvas tahtis vist hullut tark välja paista ning rääkis enda meelset hullult teadusliku ja asjaliku juttu,appi!,üritasin kõigest väest, et ei kuule ega pane tähele aga selline lollus! Põgenesin lihtsalt poole jutu pealt minema. Kahju, et ma sellest varem aru ei saanud, et mõned ikka nii ajulagedad on!
Mina püüan tavaliselt endast algul võimalikult lolli(blondiini) mulje jätta, et inimesed,kes soovivad mind tundama õppida, hiljem minus pettuma ei peaks vaid pigem üllatuksid, et äkki ma polegi no nii blond. Teen seda ka sellepärast, et nn.lolliga on algul lihtsam suhelda, et ei tekiks barjääre(appi, mis ma temaga räägin, ta tundub tark olevat,ajan äkki liiga igavat juttu,jne.). Võibolla sellepärast aetaksegi sellist iba kokku, et arvatakse-nii kui nii ei tea ma sellest midagi. No jah, vahel saab Reenaga ka hullult naerda, kui lolli juttu ma olen rääkinud. Pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad!
Kui hoolega lugeda siis tuleb siit välja ka vastu rääkivus aga peamine on mõte!


Millega te siis Tartus hakkama olete saanud, kuidagi vaikseks on kõik jäänud!
Vaikus enne tormi!!!!!!!!!!!!

Kosmonaut uurib tähti ja tarka raamatut(NLP),mida ma siin Õismäel tavaliset teengi! Ja üritan maapeale tagasi tulla!

4 Comments:

  • At 1:07 AM, veebruar 25, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    On nagu tasaseks jäänud jah siin. Eks vahest peab aja maha ka võtma, ei jõua pidutseda kogu aeg.
    Muidu meil siin Tartus on kõik korras, pole nagu millegi üle kurta.

    Kas see NLP on äkki Neurolingvistiline Programmeerimine? Vot see on küll üks tore asi jah.
    Aga noh, selles küsimuses, kas õhtul saia osta või mitte, ta kahjuks aidata ei saa. Nii et tuleb ikka kõhtu ka kuulata.

    Nii hea on olla, et juhuu kohe :)

     
  • At 2:39 PM, veebruar 25, 2005, Blogger Dilbert said…

    No see nädal on jah natuke vaikne olnud, ent siiski on väljas käidud. Nimelt käisin kolmapäeval üle pika aja jälle Atlantises, aga püha jumal, mis muusika ja peale selle oli seal veel näitleja, mis viis niigi kehva tuju veel rohkem alla. Siis eile käisin Krissuga jalutamas ning mässasime ka emajõe peal ning õhtul oli meie seltsis veel y2k, mille tulemuseks oli see, et läksime kluppi kell 11 ja lahkusime sealt juba pool üks-enne sõime toiduklubis kõhu ka veel täis.

    Loengu kohapealt võiks öelda, et ma parem ei näitagi oma nägu koju, sest siis tuleb esimene asi, et kas sa seal tartus üldse ei söö või millega sa seal tegeled, et nii näost ära-irw iga kord kui koju lähen, siis olen hullema peo eelmine õhtu maha pannud.

    See jutt mehe kohta, huvitav, aga tead ma olen ka selle järelduseni jõudnud, et see, kes tavaliselt paistab hästi tark olevat, see on tegelikult mõnes asjas ikka nii loll kui loll saab olla. Aga paned sa tähele, et sellised ajulagedad inimesed jõuavad kiiremini kaugele, aga sama kiiresti nad ka kukuvad. Kusjuures olen enda juures ka seda täheldanud, et ma ei julge rääkida, sest tegelikult on kõige vastikum ennast lolliks teha, aga nüüd, kus mul on jummalast kama kaks ja viisakusest ei viitsi ma üldse välja teha, siis räägin siis kui tahan ja seda mida tahan. Vahet ei ole, kas jään lolliks või mitte, vähemalt saan oma suu puhtaks öelda.

    Tead NLP oli väga hea raamat, aga paraku kõik soovitused, mis seal olid, ei jää meelde.

    Kas osta saia või mitte, selles see raamat jah ei aita, siis tuleb kuulata oma kõhu häält, kuigi milleks osta saia, kui võiks osta leiba, mis tegelikult on tunduvalt tervislikum või mis

     
  • At 3:32 PM, veebruar 25, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tahaks teada, kes on meie suurepärane kommenteerija, kes ei avalikusta oma nime ning kas ma peaksin sind teadma ???
    Kuna sa ükski lähiseltskonnast ei ole või vähemalt mitte keegi nendest, kellega iga päev kokku puutun, siis kes sa oled selline. Tahan ennast parandada, sest äkki olen kellegi ära unustanud.

    Samas nagu juttudest võime järeldada, on sul probleeme saiaga...seega on tegemist sama inimesega, kes on ka ennem kommenteerinud.
    Lause-Muidu meil siin Tartus on kõik korras, pole nagu millegi üle kurta-on väga huvitav, kas saame ka põhjenduse. Kellel on kõik korras jne...

     
  • At 11:42 AM, veebruar 26, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kurat ma ei saa aru, mis saia teema käib siin ???
    Samas ma ei saa aru, kuidas sa saad juurde võtta, kui ma aina lahjenen ja kuigi söön nagu siga.

     

Postita kommentaar

<< Home