Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, veebruar 17, 2005

Hämmingu duubel kolm

Issand, sa näed, aga sa ei mürista. Milline veetlev õhtu lõpp mul eile oli!
Nimelt Yv ja Terjega läksime ct ning need pätid veel tõid mulle valgeid roose klubisse, mis oli väga armas neist. Aga siis kohe alguses vaatan ma, et üks meesterahvas tuleb minu suunas ja kuradi tuttav ka veel ning siis tuli välja, et see oli härra D koos oma tüdrukuga, mille tagajärel jäin ma lihtsalt vait, eh ei tulnud isegi tere suust välja. Asja teeb huvitavaks aga see, et tema uut tüdrukut ma tean-viimane on Krissu üks parimaid sõpru-ou my god, ma ei oska mitte kui midagi muud öelda. Sest mida öelda, kui härra D kogu aeg korrutas, et kui hea sõber ma olen talle ja et ta igatseb mind ning tagatipuks, et ta armastab mind, no andke andeks, sellist asja sa ikka ei ütle ju. Pealekauba vaatab Eneli(loodan, et ma nüüd nimega ei eksinud) sõbranna mind nagu nii vihaselt, et kui see pilk oleks võinud tappa, siis ma oleksin kadunud nagu suts sinist õhku. Samas ei lõppenud tsirkus ka siis, sest kuigi ma kavatsesin olla kaine, siis härra D rahuks ja uuesti nägemise puhul ma võtsin natuke, tegelikult ei olnud see natuke, sest peale paari koksi muutus ka minu olemine lõbusaks, ent siis vaatas ta uus ja tolle sõbranna mind juba väga hävitava pilguga. Siis aga läksime kõik Pattayasse, õigemini mina ei tahtnud algul minna, sest peale härra D, ma enam seal käia eriti ei taha, kusjuures ma ei mõista, mida kuradit ta ct tegi, see on see koht, kus mina ju käin :( Pattayas tuli mul juba naer peale, sest nimelt Eneliga rääkisime pikad jutud maha(rääkisime taga D) ning lõpuks veel tegime sellised tantsud, et hoia pead kinni, sest Terje nägu oli küll selline, et tüdruk misasja sa teed.
Igatahes algas mu 21 eluaasta väga omapäraselt ning ma loodan siiralt, et terve aasta selline ei oleks, sest seda ma küll välja ei kannataks. Samas praegu ei ole mu käest mõtet mitte kui midagi küsida, sest olen täiesti omas maailmas ning sealt tulen välja ma ei tea, millal, sest teate, mis ma avastasin, et isegi peale kõike jääb mingi kuradi hoolimine ikka alles :(

12 Comments:

  • At 12:53 PM, veebruar 17, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ja-jaa... See oli üpris huvitav õhtuke küll jah... :))) Nalja sai nabani..
    Eriti hea oli veel see, et kui me Reenaga otsustasime koju tulema hakata Pattayast, siis nagu muuseas väljas tuli vastu mingi täiesti võõras mees ja tegi ettepaneku kuhugi pidutsema minna.. Lõpuks aga jäi peale otsus, et ikka oleks vaja koju minna... :)) Ja kusjuures point asja juures oli see, et me isegi ei pidanud oma jalakesi vaevama koju minekuga... Noormees oli nii lahke ja otsustas meid taksoga ikka ukse ette viia.. Ja loomulikult kui ise tahtis, miks siis mitte kasutada võimalust.. See oli meile iseenesest ju kasulik kaa.. :))
    Äge igatahes.. :D

     
  • At 1:02 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Samas ei maksnud me mitte millegi eest, sest härra D tegi ju välja(nii tüüpiline), aga no see viimane tüüp oli ikka halenaljakas, kas ta tõesti mõtles, et me läheme temaga edasi pidutsema.

    Eh ei tea huvitav, millal Yv koju jõudis, sest kui ma Terjega ära tulin, siis oli ta veel tantsuhoos.

     
  • At 1:10 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    VEEVALAJA
    (21.jaanuar - 18.veebruar)
    Oled populaarne suvalises seltskonnas, kuna sinust kiirgub äärmist erootilisust. Mistõttu avaldad sa oma kaaslastele märkimisväärset muljet. Sinus on ehedat, ürgset seksuaalsust.

    See kehtis eilse kohta...irw

     
  • At 5:26 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Unknown said…

    pea lõppedes läksin ilusti koju - ja täiesti elusalt ja tervelt jõudsin. Mul lihtsalt viskas üle see niisama passimine, selle ma tahtsingi tantsida....päti kari..miks te hommikul loengusse ei läinud..elise ka arvatavasti ei jõudnud...ma vaatan, et meil on see nädal kooliga lood halvad :D..kuidagi harva viivad jalad sinnapoole (A)

     
  • At 5:49 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tegelikult viivad küll jalad sinna, aga lihtsalt loengusse ei jõua, sest see ju raske. Me Terjega küll olime täna koolis, mitte muidugi hommikul, aga siiski ei läinud, vaid lonkisime koju magama. Aga jah, kooliga nati nigel see nädal, järgmine nädal olen usinam, siis on muu jama ka kaelast ära(sünna). Samas ma arvan, et Elise käis, kuna ta meist vist kõige korralikum see semester.

     
  • At 6:41 PM, veebruar 17, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Huvitav jah, kus on ikka D. Aga kõige rohkem on ikka kahju sellest lahkest noormehest, nimetame teda siinkohal G-ks. Vaeseke.
    Naised, nimetame neid siinkohal N-ideks, on ikka nii julmad. Kindlasti oli G hästi tore noormees.

     
  • At 6:45 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Noh, ega ma ka seda ei oodanud ning päris hea üllatus oli see, aga ma ei mõista, miks sa mulle ei öelnud, et ta käib Eneliga. Algul mõtlesin, et ma näen valesti, aga oh ei, hakkasin juba oma mõistuses kahtlema. Samas ei mäletagi, millal viimati olin nii tummaks löödud. Aga noh, eks see elu ole selline hull :P

     
  • At 6:48 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Naised on täpselt nii julmad, kui mehed lasevad neil olla ja mispärast peaks härra G-st kahju olema-sai ju meie seltskonda nautida autos :))
    Ise oli valel ajal vales kohas!

     
  • At 7:13 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    No seda küll, tavaliselt ei ole mõtet jah teiste asjadesse ennast toppida, aga lihtsalt mõtlesin, et ma ei oleks siis nii lammas välja näinud, sest see võttis ikka mu päris kaameks näost-oleks saanud ennast ette valmistada :)
    Aga härra G oli, kui päris ausolla, siis ega ma ei teagi sellest mehest midagi. Ma tulin Pattayast välja ja Terje rääkis temaga, viimane oli talle lihtsalt tere öelnud ning nii oligi jutt lahti läinud ja nii ta läks. Lõpuks istusime taksosse ning lasime ennast ühikasse tuua-olime Terjega jah nati isekad ja ülbikud, aga noh ta ise laskis.

     
  • At 11:03 PM, veebruar 17, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Küll see elu käib ikka imelikke radu pidi. Näiteks minu tänane suurim probleem oli, kas osta õhtul saia või mitte. Peale lõunat olin otsustanud osta aga õhtul siiski ei ostnud. Nüüd täis kõhuga olles ma enam sellele ei mõtle, nii hea on olla. Küll on ikka imelik see meie elu.

    Kahju, et te noormees G-ga niimoodi ümber käisite, tast oleks kindlasti väärt mees saanud, mitte nagu naistemees D-st.

    Nii imelik ikka see elu, et anna olla. Juhhuu, nii hea on olla.

     
  • At 12:13 PM, veebruar 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    Eh härra G oli juba naistemees, aga selline ullike ja mispärast peaks temast kahju olema, ma küll ei näe põhjust.

     
  • At 12:25 PM, veebruar 26, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ega meie süüdi ei ole, kui see nn. G tahtis meid taksoga sõidutada. Alati ei tasu iga asja peale ka lootma jääda... :))) Raha palju, las laristab siis mõne krooni ka meie peale..:))))

     

Postita kommentaar

<< Home