Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, veebruar 13, 2005

Ha ha haaaaaaaa

Väike nali, me ei suutnud klubis kaua olla, sest seal lasti rockenrolli asemel hevi-metalli mida kohe üldse ei kannatanud kuulata!
Kodus avastasime, et Reenal oli pluus kogu selle aja tagurpidi seljas, mina mõtlesin, et sellel peavadki rinna õmblused preal olema.
Panen tähele, et klubis olim ma kainem kui pregu, takso ajas purju.
Ok, ma hakkan nüüd Reenale süüa tegema, ta juba hüüab!!!
Muide kodus saab kaks korda rohkem nalja kui klubis, nii et kui keegi tahab naerda , tulge Kerrule külla, kus naeru lihaseid saab treenida, viimasel ajal veel eriti hullult!


Kosmonaut pilvedes!!!

4 Comments:

  • At 1:04 AM, veebruar 13, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Püha jumal, mis pidu, no andke andeks, aga ma panen korteris ka suurema möllu maha, igatahes jube ja kohe väga, see on selline üritus, mida me homme ei mäleta...
    Mul tekib küsimus, et kas tõesti terve aasta on selline, mis meist saanud on....
    No okey jõin jah, natukene täna, aga ma olen juba kodus kell üks, jah see vist ütleb kõik...
    Avastasime Kerruga, et alles praegu vist hakkab mõjuma alkohol, kusjuures Kerru teeb mulle süüa, kuigi tema joobe astme juures on kahtlane, aga igatahes on homme jälle tõhus päev-pean raamatukokku minema ja õpikuid võtma jne...

    Jään ootama Kerru suurepärast toitu, sest mul on jube nälg...

     
  • At 1:58 AM, veebruar 13, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Praeguse seisuga võiks öelda, et toit oli väga hea ja kõht on nüüd täis ning tuju hea, aeg on samas magama minna, sest mis sa ikka oled siin üleval, eriti veel selliseid tekste...no anna olla. Selle peale lihtsalt ütle, et maga välja ja siis mõtle natuke ja siis alles vasta, kuigi enamus inimesi ei kasuta seda varianti, vaid väidavad muud crappi, aga noh igal ühel oma arvamus...

    Ilusaid unenägusid...

     
  • At 7:43 PM, veebruar 13, 2005, Blogger Unknown said…

    oh teid küll..ma ei ütle midagi muud selle peale

     
  • At 9:29 AM, veebruar 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule ega vist muud ei saagi öelda, sest see klubis käik, no andke andeks, aga see oli nagu tsirkuse tegemine, ausõna, isegi Kerru juures oli naljakam. Ja pealekauba oli muusika selline, et pista kõrvad mulda täis, peaasi, et kuulama ei peaks.

     

Postita kommentaar

<< Home