Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, veebruar 01, 2005

Mina siin!

Jah, nagu te näha võite kellaajast, ei ole ma üldsegi paranenud. Kuigi eelmine nädal oli tubli ning oli praktiliselt kogu aeg kodus ja veetsin emaga aega ning käisin traditsioonilistelt sugulastel külas jne..
Aga samas ei ole ma veel ikka ennast päris välja puhanud. Nimelt viimasel ajal ei saa ma üldse und, lähen magama alles kella nelja ajal öösel ning hommikul magan ainult kella üheksani ning siis on kõpsti silmad lahti, kuigi olen vaimselt väsinud. Üks päev lasin emal tuua haiglast unerohtu, lootes et see ka aitab, aga teate mis, see ei aidanud mitte karvavõrd. Olin hommikul sellise näoga nagu oleksin mitu ööpäeva juba magamata olnud, nii et mu super plaan läks luhta.
Praegu aga veedan aega oma kalli õega, kes arvatavasti läks juba magama, aga mina istun siin oma pooliku klaasi veiniga ning jutustan teile, kuigi tulin üks päev avastusele, et see aeg, mis ma lihtsalt arvuti taga olles surnuks löön ning kui arvata veel sisse kõike need praksid, kus ma tegelen alati kõrvaliste asjadega, siis oleksin ma praegu poole targem ning üldse oleks mu elu olnud ka lihtsam sessi ajal. Kuna sessi ajal pidin endale terve semestri asja praktiliselt paari päevaga selgeks tegema, aga noh tagant järele oleme me kõik targad...

Peale kauba, millega te pätid tegelete Tartus? Kas Yv on ikka elus veel? Terje on orbiidilt vist üldse lahkunud või sondeerib ta kuskil kaugematel jahimaadel???

Muide täna või oleks õigem vist öelda eile tuletus mu õepoeg mulle ühe hea luuletuse meelde, kuigi ma arvan, et see oli kuskilt laulust:
face down, ass up
thats the way we like to fuck
selle peale küsisin ma, et mida ta ütles, selle peale vastati mulle, et noh tädi, kuidas sa ei tea-anaal, noh, kas sa ikka ei saa aru-hakkasin naerma, aga teate, kui päris aus olla, siis ei saa aru, ses suhtes, et miks kohe seda järeldada, võib ju ka muud...Igatahes on ikka mega lahe olla 16a koos, tunned kohe oma kõige varasema nooruse ära :)

Olge tublid sulelised ja karvalised, kes rohkem, kes vähem