Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, jaanuar 15, 2005

öösöödik

Niisiis, mul hakkas igav - õigemini on mul igavus juba terve päev kimbutanud - selle ma otsustasingi, et kirjutaks ka midagi. Ma siin õgin just parasjagu makarone, mis vägisi tahavd kurku kinni jääda ja ma tulin ühele järeldusele. Nimelt mul vist midagi väga palju viga....
Seda järeldust tõestavad 2 asjaolu:
Esiteks võiks nimetada seda, et ükskõik kellega ma kahekesi väljas ka ei käiks...peaaegu alati me lõpetame mingis pärapõrgus kahtlaste inimestega ;
Teiseks - ma siin mõtlesin asja üle järele ja tulin järeldusele, et kõik mu sõbrad on vanaks jäänud...keegi ei viitsi enam kuhugi minna.....Terje on ammu juba omas elemendis, Reena lubas ka korralikuks hakata, ning meie pisal kosmonaudil pole üldse aega, et kuhugi tulla (kas pohmakas, uni, eksamid v muud joodikud jälle külas)...Selle jõudsingi järeldusele, et ma päris ära keeranud, kuna mul ei saa pidudest ja niisama laaberdamisest kõrini... Ma mõtlesin siin selle peale, et kui ma ei käiks peol, siis ei ole pärast ju mida meenutada ja mehi taga naerda ja kiruda kui lollid nad ikka on. Ma ei tea kuidas mu teine peokaaslane arvab, aga minu meelest oli meil see viimane pidu küll väga naljakas..järgmine päev kui ma veel mõtlesin selle peale, siis kangesti tuli naer peale...

ähhh ja keegi ei helista ka mulle...ma ei tea milleks need telefonid üldse olemas on kui neid ei kasutata.
ok, head ööd kõigile

2 Comments:

  • At 2:44 PM, jaanuar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ooo jaaa, seda viimast pidu koos sinuga Yv ma mäletan nagu see oleks eile juhtunud ning ikka naeran oma pool tundi, kui järele mõtlen. Aga vanaduse koha pealt nii palju, et pean lihtsalt energiat koguma ja rahus olema, sest teadagi need peod,mis praktiliselt terve see semester olid ning peaaegu iga päev, need on korraliku põntsu pannud mu energia varudele ning ei saa salata, et ka tervisele. Siiski ole mureta varsti hakkan jälle sulle helistama ja siis veel kirud, et miks ma pidin üldse seda hullu kiusama, sest sa ju tead, et uuest semestrist, kui kolmapäev kätte jõuab, siis tead, et ma helistan mingi kavala mõttega, sest pidudest ei saa kunagi villand, ent siiski pean ma ennast nati tagasi hoidma vist :)))

     
  • At 4:44 PM, jaanuar 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    Vist tähendab seda, et olen aru saanud, et ma olen peamine õhutaja ning ma ju üritan seda parandada, aga ega mul see eriti ei õnnestu. Samas tean, et kui ma pealinna lähen, siis kogun jälle seal ainult ülbust ning siia tulles olen rahutu vähemalt paar nädalat-õnneks on mul järgmine semester tihedalt täis, mis on väga positiivne, sest siis jääb vähem aega lolluste ja muude pidude jaoks.

     

Postita kommentaar

<< Home