Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, jaanuar 10, 2005

duubel kahe tagajärg

Peale selle, et ma vaimselt haige olen, siis nüüd olen ka füüsiliselt haige-enesetunne on kohutav; nohu, mis ei lasknud üldse magada; kurk, mis valutab ning selline tunne on, et nagu terve kõri põleks;tumedad silmaalused ja punased silmad-nagu oleks terve nädala magamata või siis pidutsenud;palavik, mis on selline mõnus ja mis kõigub, mis teeb enesetunde veel paremaks---ja genialistide lugu-täna ma ei skoori-kummitab ka veel peas-no kas annab hullemaks minna...

1 Comments:

  • At 1:40 PM, jaanuar 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    Jah, palun väga, aga ravitsemine peab ootama kuni kolmapäeva õhtuni, kui ma oma eksami saan kaelast ära, siis võin paar päeva täiesti haige olla ja lebotada.
    Kuigi praegu on küll selline tunne, et jookse kasvõi peaga vastu seina, et peavalust lahti saada ning see mõnus nohu veel----JUBE

     

Postita kommentaar

<< Home