Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, jaanuar 09, 2005

Hämmingu duubel kaks

Eile rikkusin nati endale antud lubadust, milleks oli, et pidustustest ma osa ei võta, enne kui mu sünnipäev tuleb, aga jah, ikkagi läksin eile klubi Tln. Ainuke jama asi oli see, et muusika, mis seal eile tuli, ei olnud väga minu maitse, liiga kiire ja selline tümps, et vana pea ei kannatanud enam välja, mis tõttu otsustasime(koos Yv-ga) minna Pattayasse, kus algas meie suurepärane seiklus. Siin kohal peaks mainima, et krt see juhtub iga kord, kui ma lähen koos Yv-ga välja-absoluutselt iga kord-asi lihtsalt läheb käest.
Igatahes saime seal päris huvitavate inimestega tuttavaks, kellega veetsime pärast klubi ka aega-käisime kohvi joomas. Ent naljakaks teeb asja see, et millise diagnoosi ma sain-üks tegelastest oli nimelt arst: esiteks öeldi kohe, et mul on kompleksid; ma olen mõnusalt paks veel; ma üleüldse haige ning soovitati raja tänavale minna-nimelt tal üks tuttav töötab seal; peale selle olen ma täielikult imik ka veel(nii umbes paari aastane); ja kõige viimaseks naljaks oli see, et küsiti mu käest, kas ma olen lesbi ning kas Yv on mu naine :)))
Üldiselt oli meeldiv õhtu, mis jääb kauaks kauaks meelde- eh viimasel ajal ma saan kohe nii häid kommentaare meestelt, et eneseuhkus kohe tõuseb.

NB! Pärast soovitati ka Yv kaasa võtta raja tänavale kontrolli ;)

6 Comments:

  • At 1:23 PM, jaanuar 09, 2005, Blogger Unknown said…

    irw..ja jaa..tõsi see on..ma mõjun inimestele halvasti :)))

     
  • At 9:45 AM, jaanuar 10, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tead mis, Kerru, vahet pole, kas oleme pättusi teinud või mitte, põhiline on ikka see, et meie rahul oleme ning et meil ei oleks mingeid kahetsusi. Pealegi noorus ongi lolluste aeg, ega ikka vanast peast ei lähe rallitama kuhugi kluppi või siis kuhugi korterisse jne... :)))

    Aga muide see klubi idee on päris hea, seda võiks kohe reklaamida, sest mis me ikka salgama, parem tunnistame kohe, et oleme siis lesbilike kalduvustega psühho bitchid, kes muud ei oska teha, kui vinguda ja viriseda :)

    Muide see üksinda olemise mõnu tahaks ka mina katsetada, aga jah, eks seda saab pealinnas, sest siin on ikka ja alati keegi ning üksi ei saa olla. Eks iga inimene tahab vahel üksi olla ja mõelda elu üle järele nati.

    Aga kas tõesti loobusid esimest korda peost?

    Muide selle õhtu kohta veel nii palju, et see õhtu oli sama naljakas ja imelik kui tookord, kui olime pikatänava poisikestel külas, seega praegu kogun jälle ennast, kuigi avastasin, et selliste asjadega harjub ära(ilusate ütlustega)...Kas tuleb ka huvitav kolmas kord ?

     
  • At 1:53 PM, jaanuar 11, 2005, Blogger Dilbert said…

    Oo ja, see oli hea õhtu ja veel suurepärane varahommik, millised mehed ikka :)))))). Kui selle peale mõelda, siis tuleb naeratus näole, aga asjale nii kui nii järgneb ka kolmas hämming, aga loodan, et mitte nii pea, sest mul ikka võtab aega, et nendest hämmingutest välja tulla. Pealekauba jääb igast hämmingust sellised tagajärjed, mis paranevad mitu nädalat-kahest korrast on jäänud sellised sinikas, et ei julge isegi ujuma minna-oleks nagu peksa saanud.

     
  • At 8:50 PM, jaanuar 11, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Väga hea... :)))
    Ah siis sellest yvy rääksiki... Kuulge, päris huvitav õhtu oli teil siis jah... :))) Teinekordki siis võiks sellise asja ette võtta.. :))))

     
  • At 9:25 PM, jaanuar 11, 2005, Blogger Unknown said…

    irw..mul tuleb muie suule kui ma mõtlen selle peo peale...minu meelest oli see nii naljakas....ja kerru, kes sinu kohta siis nii halvasti ütles?

     
  • At 6:10 PM, jaanuar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Oi aegu ammuseid.. oi aegu ammuseid... seda arvatavasti laulame siis, kui oleme juba muldvanad ning mõtleme elu üle järele :)))

     

Postita kommentaar

<< Home