Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, jaanuar 30, 2005

Kas see on normaalne!

Vaadake ja lugege ning siis mõelge, et millise näoga ma homme kooli pean minema!
Kas see on normaalne, et 23 aastased mehed teevad selliseid nalju nagu põhikooli pubekad! Ühesõnaga kui mina oma und teises toas välja magasin, siis minu head tuttavad, kellel oli uni varakult ära kadunud otsustasid veidi nalja teha ning lülitasid sisse minu kuulsa arvuti, mis ise MSN läheb ja tegid veidi pättusi.
Jumal tänatud, et ma ikka jutte salvestan peale neid varasemaid lolluseid.

Ühesõnaga siin on väike ülevaade:
tere

kus asud

Tartus

jõudsin just siia kodust
tegin trenni ja puha
ja kohe lähen seda maastikuanalüüsi mälukaaarti tegema

väga hea mule meeldivad higised mehed

kuni veel valge on

tule külla

tõesti

külla- ikka

kui sul muidugi palju seal rahvast ei ole

aga hole hea võta kondo kaasa minul said ottsa

üksi olen

ma ei tea mingid erilised tahtmised täna

tõesti- ma vaatan jah

teeks veini ja puha

ega sa purjus ei ole- Kerli

tule õhtul mingi 16.00

ei

kaks koksi eile jõin

aa--- kell 4- mmm.....ma ei tea...ma pean mõtlema.....mul on tööd palju....no tead küll- see kunsti asi ka veel

Blää

see mind küll kurvastab

tule ikka

ma saan aru- ma tuleksin hea meelega....

aga....

ma ei tahaks nigu mujaLT SEBIDA

vaadatakse et päris litts mudu

ei taha mujal kokku saada

ei ole....aga -:Dsa väljendad jah kuidagi väga julgelt ennast

aga....milleks kiirustada

ega sinagi nooremaks jää

ei....muidugi mitte....mis sa arvad, et mul tõesti keegi on.......- tegelikult ei ole mul ühtegi tüdrukut- see mari asi- see oli lihtsalt petekas....

seda ma arvasin

arvasid

no seda ma ei teadnud

tele siis külla siis räägime

ära kondosid unusta

mis need on

jube isu on

?

?

mida sa nende all mõtled

kondosid

konndoome mõtlen

jah

aga mille jaoks

õudselt tahaks nikku

tõesti..........tead...aga see on juba natuke imelik

?

mul ei ole neid

mis imelk

lilla oled või?

poodi mine siis

too paar pakki kohe

kui ottsa saab oleks ju ka imelik

jah- aga see kes minuga räägib, ei ole kerli- ma arvan, - ei usu....ja nikku......noo see on minu puhul üldse viimane aasi, mida maa teeeeeeeeeeeeen-------- pea see meeles.........nikku saavad ainult lollid....... just nimelt:-#

?

siis ikka lilla

jah

ma olen

olen algaja

ole mureta küll õpid

ja ma ei ole ka ausalt sellisele asjale üldse veel mitte kunagi mõelnud

nikku

tule ma õpetan

tegel on see üli mõnus

jah- kindlasti...aga tagajärjed on ka sinu arust vist üli mõnusad

on

ma tahaks tegelt last saada

saab rohkem toetusi

reenale rääkisin ta aravs et võiks siis ka korralik pereisa ikka olla

tead mõttlesin sinule

seetõttu tegelt polegi kondosid

aga kerli,- mina selline kahjuks ei ole.....ole korralik Eestimaa kodanik....ja mul on üldse plaanid üksi elama hakata- ja võiob- olla olen ma valmis ainult tõeliseks armastuseks

?

?

kas sa ei arva et tunnded võivad tekkida

kas sa ausalt ei tunne minu vastu midagi

võivad- aga ma ei usu, et see nüüd sina oled, kes minuga räägib.......kerli nii ei räägiks

?

tegelik Kerli

paned mind piinliku olukorda nii

oled sa ikka Kerli

olen

tõesta

mida sa minust tead

vaata pilti

mida sa teada tahad

millega ma 8 aastat tegelesin- ma ütlesin seda ainult sulle

maadlusega

tõsi

nu vott

vasta palun mu küsimusele

kas sa tahaksid minuga kodu luua

need on jube otsesed ja ootamatud küsimused........ ei tea.....selleks peame me üksteist ennem tundma õppima.....ja kui tunneme....siis eks näis

kaua sa minuga enne koos elada tahad

mul ainuke asi peta sa mind ei tohi

t

kui sellega hakkama saad siis meiega kõik korras

seda enam et sa oled rääkinud asju mida teised ei tea

mis sa arvad kas meil tuleb miskit

saan ma loota

sinule

kui pereisale

aga ma ausalt täan tulla ei saa- ja ära sellepärast nüüd arva, et sa piinlikus olukorras oled...see oli minu jaoks lihtsalt liig ootamatu.......ja teiseks..sa meeldid mulle ....kuigi ma ei ole seda välja näidanud

ma tahaks tõesti lappsi saada

koos siinuga

ok räägime sellest koolis edasi

ja ainuke asi- minu puhul mis kehtivad:: ei pettusi, ei kavalaid trikke....ausus....

ruumilise planeerimise loengus......tule istu minu kõrvale....ja räägime seelest...

ok

tsauki.....siis

musid

ok....tsauks




Hmm, see on ainult üks nendest juttudest, ühes jutus olen ma bi ja sebin oma kursaõde.


Väga ilusad hommikud on aga ma ei saa sellest aru, et miks ma kunagi õppust ei võta ja oma MSN arvutist maha ei võta, sest arvan, et viimased kuud on minu nime alt nagu ropult nalju tehtud, kahjuks kõik pole salvestatud.
Ja need on minu head sõbrad naljatilgad, kelle pärast võib püksid tõesti tilgutiks naerda!
Tegelikult kui aus olla, võtsin sellest lollusest natukene isega ka osa(kuigi ei taha seda tunnistada), kust muidu see õige vastus siis tuli.(Häbi-häbi!)

Kosmonaut otsib omale köit!

2 Comments:

  • At 2:36 AM, veebruar 01, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm ma olen jälle heast asjast ilma jäänud või mis? Kas üks tegelastest on Arden-tundub natuke tema teksti moodi olevat ja kas see teine on tegelane, kes ei ole mul eriti meeldmööda või panen ma praegu väga puusse...
    Ja mis toimus üldse sinu juures,Kerru???

     
  • At 9:28 AM, veebruar 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    No kuule see jutt on ju nii rabav-Arden ja Karla ikka tögavad vaest meest nii hullusti, aga samas, kui inimene ise aru ei saa, et tema kulul tehakse nalja ja jääb kõike tõepähe uskuma, siis ei ole midagi teha- mingil määral on see isegi andestatav Ardenile ja Karlale.

    Hmm, seda peaks veel tegema :)) Kuratlikud mõtted juba liiguvad, kuid ainuke jama on see, et ei ole kellele teha, enamus saavad kohe aru-harjunud juba sellise asjaga.

     

Postita kommentaar

<< Home