Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, veebruar 06, 2005

Pühapäeva õhtupoolik!!!!!!! Ul-lal-laaaaaaaaaaa!

Masendav aga samas ka naljakas! Kaks tegelast iskuvad koos toas ja kruvivad toole kokku! Laua peal vedeleb üks 0,7 Sauza Tequila, mida valatakse kogu aeg pitsist mööda, sest käsi väriseb raskete kastide tassimisest! Ega jah, kodust tuli ju max võtta, nii et andis tassida, piss pidi püksi tulema, nii naljakas oli! Inimesed on ju nii lollid, tasivad kasti ja kotid ühikasse ja võtavad siis takso, et sõita koju!
OO, ja öösel ootab meid ees akutrell ja puzzle, sest varsti tuleb meie kallis sõber pärnakas koos puzlega, ooo, ja siis saame oma kruvimisoskusi kasutada, sest toolid nõuavad kruvisid!
Muide, Reena arutab praegu, et ta ei saa kunagi aru, millal Kerru vintis on. Sellest ma ei saa aru, sest ma ju muutun siis nii blondiks või õigemini plontiks!
Äh, Reena jälle õhutab jooma, oi oi oi!
Deem, ma pean ikka mehele minema, siis muutub elu rahulikumaks, panen tähele, et kontroll hakkab kaduma!Ok, tegelt peaks telefoni välja lülitama ja MSN ka!) Selles tuleb ainult ennast süüdistada!
Ps, Reena katsetab kuda uued toolid keerlevad! Karjub uuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuu.... ja seletab hullult! Nüüd juba karjub:Issand kui hea!!!



Kosmonaut veidi purjus!
Ps! pudel vähe pool tühi kah!

1 Comments:

  • At 9:51 PM, veebruar 06, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Ja teate mis, ma tundsin sellest juba väga puudust. Mõnus seltskond koos ja olemine ülilahe ning ärge pange Kerru juttu tähele, ta pisut vintis, aga noh, ei saa temale pahaks panna, mind ei olnud ju väga kaua. Kui aus olla, siis eile puberdas süda väga, sest tahtsime mõlemad minna Uno rock the partyle,m aga kuna mõlemad mõtlesid, et annavad teineteisele rahu ja istuvad emme valvsa silma all, jäigi peole minemata, aga pole hulle, tuleb uus ja hullem.

    Praegi tuleb Kerru korter ikka korralikult sisse õnnistada, et õnn meie juurest ei lahkuks. Ning praegu on tunne mega hea ja mu veetlev leedi on ka mu kõrval ja ootab mind ja te juba teate, mille jaoks hmm...

    Aga jah varsti on üks tegelane juures ja see nähtus on ainult tere tulnud ja mis siin ikka, let the party go on, because we are together again and nothing gone stop us now... :)))

    Nati Reenalik, aga see ma ju olen

     

Postita kommentaar

<< Home