Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, veebruar 07, 2005

Nii hea on olla, et ....

Vähemalt huumorivaesuse üle ei saa kurta. Nimelt täna, kui ma silma lahti tegin kella seitsme paiku ning siis uimerdasin nii kaua, et pidin takso võtma, siis lasin ennast algul ühikasse viia. Alles ühika ukse juures taipasin, et kurat ma pidin kooli ju minema, mille tulemus oli see, et pidin jälle takso võtma, et esimesse praksi jõuda ning asja iroonia on see, et mul ei olegi seda praksi-no enam me selliseid asju pühapäeviti ei tee, eks ole Kerru!
Pealekauba ajab mind vihale veel fakt, et Kerru ja Arden põõnavad ja mina pean istuma siin tühjas arvuti klassis-kahe tunni pärast hakkab järgmine praks, loodan, et see toimub.

NB! Muide ma leidsin täna köögis puzle tükke, millest võime teha järelduse, et see ei pruugi kunagi valmis saada, sest kui tükid on juba köögis, siis jumal teab, kus neid veel võib olla. Samas mõtlesin, et korter oli jälle korralikult segamini aetud ning kõik nõud olid mustad ja üldse valitses igal pool kaos, aga noh Kerru on juba sellega harjunud vist, sest see nii tavaline.

1 Comments:

  • At 6:12 PM, veebruar 07, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ehee ma ju üritan igatpidi, aga see täna hommikune nali oli küll hea-ma naeran siiamaani sisimas. Aga kuda nii, et sa siis magada ei saanud, sul oli ju mõmmi seal, tema asendab ju igaüht :))))
    Praegu tulevad ainult head õllepruulija laulud pähe, tahaks juba nii väga suve,ent viimane on veel mägede taga

     

Postita kommentaar

<< Home