Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, veebruar 13, 2005

...

Tänane päev on kohe eriti "tore" olnud, siin kohal ei mainiks, miks, ent asja teeb hullemaks ka veel inimesed ja suhted. Kuigi mõtlesin, et uuel aastal teen asjad teistmoodi, see tähendab, et aitab viisakusest ja hea inimese mängimisest, sest kasu ei ole sellest mitte kui midagi. Selle mõtte pani mulle pähe mu ema või õigemini tõi ta hea näite. Nimelt mu õemees on praktiliselt musternäidis, sest igas olukorras on ta meeletult rahulik ja tasakaalukas ning isegi kui päev on olnud raske, tuleb ta ikka koju ja pärib kõigilt, kuidas neil on läinud ning avastasin, et ma teen seda ise täpselt samamoodi. Pärin ja uurin, aga tekib küsimus milleks, sest vastu ei saa midagi. See on ainult enda raiskamine, sest need, mis kuluvad, on närvid ning need ei taastu.

Hüvasti hoolimine

2 Comments:

  • At 9:35 AM, veebruar 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ma tean, aga mis pärast peavad suhted nii keerulised olema, kas tõesti peab kogu aeg ennast tõestama. Mõistan, et koolis või tööl, aga oma sõprade seltsis, no see on minu jaoks küll uus, aga eks ma olen siis nii loll, et ei mõista, et tänapäeval see nii käib. Pealinnas küll sellist jama ei ole :(

     
  • At 7:03 PM, veebruar 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    Aitäh sulle!
    Aeg seletab kõik-väga tuttav väljend, väga hea :)))
    Sa oskad alati leida sobivaid sõnu lohutamiseks...

     

Postita kommentaar

<< Home