Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, veebruar 16, 2005

Aasta jälle juures

Täna küsiti mu käest, et kas on ka tunne, et aasta jälle juures, et noh oled siis targem...ma ainult naersin selle peale, sest mul on küll tunne, et kui aasta juurde tuleb, siis jääd lollemaks ja hakkad veel rohkem rumalusi tegema. Igatahes täna sain ma oma Täpilt mängu, mis sarnaneb neti mängule, kus tuleb ära arvata ühe kaardi paarilise, ent kingituse iva oli väga hea. Nimelt on mängu peale kirjutatud 4-99, nii et 100 aastased ei saagi seda mängida ;)...hmm varsti ta kahetseb seda, sest ega ma teda rahule ei jäta sellega :))) ise kaevab augu, ise sisse langeb. Peale selle on täna saatnud sõnumeid sellised inimesed, kellelt seda kohe üldse ei oota.
Igal aastal oma sünnipäeval ma mõtlen, et mida ma siis õppinud olen ja mis juhtunud on, ent see aasta ma parem ei tee seda, sest siis ma saaks arvatavasti naerukrambid, sest aasta on ülinaljakas olnud, võiks öelda, et naljast tuleb võtta supreemum.
Hmm peaks oma Mummuga ka veel rääkima, kellel on ka täna sünnipäev...mõelge kui hea kingitus ma emale olin :)

Tänud Teile, Kallid Sõbrad!

2 Comments:

  • At 7:34 PM, veebruar 16, 2005, Blogger Kätlin said…

    Aga mina sain juba täna Annela käest riielda, et ma ikka liiga palju kiusan. Ja siis ma üritasin talle selgitada, et mul aastas vaid 1x avaneb selline võimalus ja ma lihtsalt pean selle ära kasutama. Nüüd sai vist Annela aru, et ma olen ikka pure EVIL (6), kuigi ma seda nii üritasin varjata :P.
    Igatahes KAKSKÜMMEND ÜKS ei ole enam naljaasi, nüüd tuleb hakata oma tervise eest hoolt kandma :P.
    Kas teadsite, et jääkaru valge karva all on tume nahk?

     
  • At 12:24 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Muidugi, õige kah, mis sa kiusad vanamutikest :))) Aga tead, mis mind lohutab, on see, et sul läheneb ka sünnipäev ning sul lööb ka kaks ette ja kuidas ma alles naudin seda päeva-ei jõua kohe ära oodata.
    NB! Kätu sünna kolmandal mail!

    Asjaolu, et sa oled puhas kurjus, no seda me juba teame, iseasi kui kaugele on see arenenud, ses suhtes, kas sa suudad veel taltsutada oma sisemisi deemoneid või mitte. Ja mis jutt see siis olgu, et sa üritasid varjata, eh milleks või kelle jaoks, sest inimesed nii kui nii teavad, et selle võrratu naeratuse ja kelmika pilgu taga on kuratlikud mõtted :P:P
    Tervise koha pealt võiks öelda nii palju, et eilse jutu põhjal jäi küll mulje, et nii mina kui ka sina oleme juba vanurid-südamehaigused, silmadega probleemid, üleüldine kurtus valitseb juba pikemat aega :) Oh õudust!

     

Postita kommentaar

<< Home