Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, veebruar 15, 2005

Nalja nabani

Tahate head huumorit-täna ei olnud algebra loengut ja arvake, kes kooli selle jaoks tuli-õige vastus on MINA. Miks on alati nii, et siis kui mina mõtlen, et oh täna ma lähen sinna loengusse, siis ei ole? Naljakas on veel see, et eile klubis käisin mina Yvyle pinda, et viimane minuga ikka koos tuleks loengusse ning ütlesin, et davai saame ühika ees hommikul kokku, et lähme koos ja siis tuleb välja, et see nädal jääb loeng ära-meie aga istusime jummalast kaua all fuajees, mõlemad nägime välja nagu kännuämblikud, sest magamisele jäi ainult paar tunnikest, no selliseid asju juhtub ainult meiega. Samas ma mõtlen, et kui Kätu seda loeb, siis ta saab jälle naerda, sest tema eile üritas veel veenda mind, et mis ma ikka lähen kooli, et üks loeng ette või taha ning et ma võin järgmisest nädalast korralikuks hakata. Hea huumor, see on, kui sa ei vaata oma tunniplaani.

Issanda loomaaed on suur :)

4 Comments:

  • At 9:38 AM, veebruar 15, 2005, Blogger Kätlin said…

    Mina räägin eile terve õhtu Reenale, et mis sa ikka hommikul nii vara lähed, et sellest pole ju kasu,kui sa istud ja magad seal loengus. Aga EI, Reena ikka läheb kooli, tahtis veel mind ka hommikul üles ajada. No näed, nüüd läksid ja kasu ei mingit :P. Kell on pool kümme ja ma olen ikka mingi megaunine, ma lihtsalt ei saa aru mismoodi sa kooli läksid. Tulin oma toast välja ja Mare ehmatas vist ainuüksi mu nägemisest. Hea padjakas oli küll mul ees. Praegugi veel ei tea, kas minna ökonomeetriasse ka või ainult psühholoogiasse. Arvan, et jääb ikkagi vaid psühholoogia :)

     
  • At 10:06 AM, veebruar 15, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tead ma arvan, et täna ma kõngen siia kooli ära, sest no nii hull uni on ja praegu hakkab veel selline loeng, kus õppejõul on selline monotoonne hääl--hmmm see saab lõbus olema.
    Mis kuradi pärast ma sind ei kuulanud, ma oleks magada saanud täna :(( Aga nagu öeldakse oma vitsad peksavad.

     
  • At 2:52 PM, veebruar 15, 2005, Blogger Dilbert said…

    Me ikka oleme head tüübid küll; läheme kooli, millal tahame ning kui tuju on; teeme igasuguseid lollusi, siin kohal mainiks, et eile Kätuga sai natuke terroriseeritud kõrvaltoa rahvast, nii et üks nendest haaras käe viinapudeli järgi-loodan, et ei olnud meist tingitud :). Magame, sööme ja räuskame ringi, aga mis teha, kui sellised oleme. Siin kohal mainiks veel kord, et issand pani loomaaeda ikka igasuguseid inimesi-samas endasuguste kõrval hakkaks igav :)

     
  • At 12:31 PM, veebruar 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kuule sa peaksid minu juurde mälu tulema treenima, sest eile sul see vist eriti ei õnnestunud või mis...
    Aga muide loll tõmbab ikka lolli, kusjuures kui ma tln käisin ja õe juures olin, siis õde ütles, et me ei ole ikka terve mõistusega inimesed, sest mina ümisesin midagi ja vahtisin telekat; Ergo tegi lolle nägusid ja üldse tegi meile huumorit;Egert lihtsalt lammutas elamist... hea punt on ikka koos ning ega trt rahvas erine, siis võib ikka leida igasuguse kiiksuga inimesi :)

     

Postita kommentaar

<< Home