Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, veebruar 17, 2005

uu jee, Reena sünna!

Reena käskis, midagi naljakat kirjutada aga ei tea mida!
Ühesõnaga meil on kahju , et Kätut siin ei ole aga me säästae talle kooki, ma olen ju loll!
Ühesõnaga ma nägin täna esimest korda Reenat halvas tujus, kus ta viha meie peale välja valas, aga õnneks see on nüüd möödas!
Kätu järgmine kord tule Reenaga kaasa, sest ma ju ei ole sind kunagi otseselt külla kutsunud aga olen seda tahtnud teha, ma ju kardan!
Teie koduloomana olte mu peremehena alati oodatud!
Jälle täna Reena sõnas, et ta ei saakunagi aru, kui ma purjus olen aga küll ta homme aru saab, et ma olin. Ok, ärge homme mainige midagi, mul on niigi häbi!
Kosmonaut ummikus ja purjakil!!!

6 Comments:

  • At 4:10 AM, veebruar 18, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Einoh, tänane pidu oli ikka üle kõige... Väga hea seltskond oli koos.. :))
    Eriti hästi see pidu veel lõppes. Kutsuti tantsima just siis kui muusika kinni pandi.. Ja tuli välja, et see kutt oli mingi korporant ka veel pealekauba. Küll alles seebitas, et me kõik läheks temaga ja ta sõpradega korbi peole edasi... Aga ikkagi lõpuks jäi minu otsus peale, sest ei ole mõtet pühvliga vaielda kui ta juba on midagi pähe võtnud. Eks näis misa sellesr asjast saab.. :)))
    Loodan, et Kerruke ja Arden ikka ilusti koju jõudsid... :)) Pikk tee ju neil ees... :))
    Ja viimsel ajal on trehvanud nii, et nii kui ma ct-sse lähen on mõni tuttav seal ja kõige tipuks veel just mõni selline tuttav, keda sa küll ei oleks osanud just siin tartus kohata... :)) Ei, aga see teebki asja veelgi huvitavamaks.. Alati on tore vanu häid tuttavaid näha ja nendega paar sõna vahetada..:)) Teinekordki...
    Kuigi kindlasti see oli Tertsu viimane pidu, sest on vaja ikka korralikult koolis ka käia... Enam ei saa nii, et ah mis see siis ära ei ole....
    OK... Jutt sai nüüd küll kole pikk ja igav, aga vähemalt sai midagi kirja pandud...

    NB!! Mulle just helistas see korpi kutt... Ja arvake ära, kes ka kaasa olid läinud... Kerruke ja Arden ja veel 2 kerru tuttavat... Huvitav... :))))Hea, et ma ikka ise koju ära tulin... :)))
    Ok nüüd aitab, magama ära... Head ööd teile pätikesed...:))))

     
  • At 12:11 PM, veebruar 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    Teate mis ma kirjutasin nagu päris pikka teksti siia, aga nüüd on see lännu.

    Igatahes loodan, et Teil oli lõbus!

     
  • At 2:19 PM, veebruar 18, 2005, Blogger Unknown said…

    reena räägi meile ka mis siis eile juhtus(A)..ja miks sa pätt täna kooli ei jõudnud...ja pealekauba ma sain teada, et täna ei olegi seda numb.meetodite praksi...see toimub analüüsi loengu ajal :S

     
  • At 12:40 AM, veebruar 19, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    ma tegin avastuse, et teisi ei tohi ikka kiusata..sest ise lõpetad sandina (A)...ma ei tea millest, aga mul on vasak käsi ülevalt poolt küünarnukki nii valus, et ust ka ei saa lahti selle käega teha, millegi tõstmisest ei saa juttugi olla....ja üldse ma tunnen, et kogu selle nädala väsimus langes äkki mulle kaela..sest tänane päev polnud söögiisu ollagi ja igasugune liikumine oli väga raskendatud, sest pole jõudu, et ennast siit köökigi vedada :)
    jura värk..ma magasin õige aja maha kuna magama minna..nüüd uni läinud.

     
  • At 1:42 AM, veebruar 20, 2005, Blogger Dilbert said…

    No raske õhtu oli ja kohe väga, seepärast oli kõik muu raskendatud.
    Milline õhtu ja milline seltskond :) Kuigi ega teil ka igav ei olnud või mis...

     
  • At 4:08 PM, märts 08, 2005, Blogger Dilbert said…

    mõlemad :)

     

Postita kommentaar

<< Home