Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

reede, veebruar 25, 2005

Laadimas

Mul on juba kopp ees ja ma ei viitsi midagi teha ning peale kauba on mul halb tuju. Aga vähemalt saan ma üksi olla, sest kedagi ei ole praegu ja võin kuulata muusikat nii kõvasti kui ma tahan, kuigi mul on natuke kahju ka naabritest, sest viimased päevad olen kuulanud vahelduva eduga ainult Erat ja Gregoriani, aga kama kaks-ma vajan ka kvaliteet aega endaga. Kurat see aasta on kevadväsimus nagu eriti ränk.... kevad võiks ka kiiremini tulla ja selle ebalemise minema viia.

7 Comments:

  • At 4:44 PM, veebruar 25, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Ausalt öeldes on see nädal olnud ka minu jaoks mitte eriti meeldiv. Alguse sai see juba esmaspäeval, kus mõned inimesed kohe suudavad su endast nii välja viia. Ja kui tuju on halb, siis sa eriti ei mõtle, mida sa teed või ütled ja kes on kannatajad - need, kes pole asjaga üldse seotud.
    Niisiis, igaks juhuks siis hoiatan, et kui mu tuju halb on, siis ärge üldse pange tähele , mida ma teen või suust välja ajan.

    Mis puutub selle nädala pidudesse, siis ega nagu midagi erilist ei olnudki.. Atlantises oli musa ka vahelduva eduga normaalne, kuid ct-s aga ei suutnud kohe üldse kuulata seda nõmetat muda, mis seal lastakse.. Või asi oli lihtsalt selles ka, et jõudsime neljapäeval alles kella 6 ajal koju ning tänu sellele sain ainult 2 tundi magada, sest emmeke otsustas ka sel päeval tartusse tulla ja mind sünnale vedada..:)) Aga õnneks ma ei tundnud mingit väsimust, mis oli hea, sest siis ei saa keegi küsida, mis neiukesel viga on..:))
    Kuid see magamatus andis ennast ct-s täiega tunda.. kuid tähtis oli see et kõht sai vähemalt täis..:D

    Aga nüüd ma siis jõudsin otsusele, et aitab pidudest, kui siis ainult nädalavahetusel, sest muidu jääb kool täiesti unarusse..:) Jube lihtsalt.. Pean ennast nii palju sundima, et ma kiusatusele, et peole minna, järele ei anna...:))

    Samal ajal kui mina eile ct-s olin, pidas ka mu õeke väikest pidu. See on see kui kassid on kodust ära, on hiirtel pidu. Loodame, et ta lollusi ei teinud, vähemalt sain ma talle sõnad peale loetud ( nagu emme juba :)) ). Kuid selle asja juures oli oma kala kaa... sain nimelt teada, et üks teatud isik on minust sisse võetud, mida iganes..:)) yvy peaks ka teda tundma..:)) Kuidas ta saab minust sisse võetud olla, kui ta on minuga ainult kaks korda max kokku saanud, ta ju õeti ei tunnegi mind... :))

    Aga nüüd küll aitab oma elu kurtmisest.. nagu see kedagi huvitaks..

    NB! Avastasin, tänu sellele nädalale, et enamus mehi on täiega sead...

     
  • At 5:02 PM, veebruar 25, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Oeh...ära parem räägigi kiusatusest. Juba viimased kolm ja pool tundi on mu mõtted olnud värskel saial. Kuidas ta küll üksi külmal poeletil vastu peab ja millal ükskord minu sooja kõhtu jõuab...oeh.
    Aga ma ei saa siit veel lahkuda - elu on vahest ikka nii raske.

    Muide, eriti head on soojad saiad kohupiimakreemiga. Eriti veel kui nad on nii mõnusalt kuldpruuniks lastud. Siis on nad niiiii nunnud, nii nunnud, et tahaks nendega kohe hullata....


    NB! On ikka mehed!

     
  • At 11:51 AM, veebruar 26, 2005, Blogger Dilbert said…

    Siin tuleb juba tõsist uurija tööd teha, sest ausalt öeldes, ei ole ma siiamaani välja mõelnud, kes on salapärane kommenteerija, sest küsimustele ei vasta, vihjet ei anna, nii on küllatki raske. Samas on teada, et ta kinnisideeks on saiad ning raamatutest meeldib talle NLP, mis aga näitab, et tegemist võib olla väga intelligentse inimesega, ent kui järele mõelda, siis olen aasta jooksul korduvalt puusse pannud.

     
  • At 12:13 PM, veebruar 26, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Saia, saia - ma tahan ka saia...

     
  • At 12:23 PM, veebruar 26, 2005, Blogger Dilbert said…

    No aga ma viisin su eile saia poodi, sa ei tahtnud ju, kuigi jah praegu võtaks küll ühe tuuletasku.
    Aga mis õhtul teeme, kas tuleb üks kelgutamine või väikene jalutuskäik.

     
  • At 12:29 PM, veebruar 26, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Mhmmm.. Väga huvitavad ettepanekud.. Miks mitte teha mõlemat.. Aega ju on palju.. Ei ole selle laupäeva õhtuga muud ju teha kah...

    Ja selle saia kohapealt... Eile jah,näet ei olnud isu seda saia süüa.. Aga kui see anonüümne selle saia jutu juba üles võttis ja mina oma tühja kõhuga tulen söögijuttu lugema, siis tahtmatult tekib ju saia isu. Eriti kui seda saia kirjeldatakse veel nii meelalt kaa... :))
    Siis nagu kohe kisub saia poole... :))))

     
  • At 7:21 PM, veebruar 28, 2005, Blogger Dilbert said…

    Saiake, saiake, kus oled sa ja millega tegeled :)

     

Postita kommentaar

<< Home