Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, märts 01, 2005

Diagnoos

Mul on närviline põis. Nimelt algul ma ei mõistnud, mida mu õde mõtles selle all, kui ütles,et mul on närviline põis, ent nüüd juba mõistan, sest ma ei saa aru, kui palju võib üks inimene wc vahet joosta. See ei ole normaalne, kui sa jood kohvi või üksta kõik mida ja siis juba 20 minuti pärast pead minema, sest põis peaks mahutama minu arust terve liitri, vähemalt kuskil on see mulle meelde jäänud...eh võib olla tuleb siin tänada oma bioloogia õpetajat.
Näiteks filmi beatiful mind ajal käisin ma iga reklaami pausi ajal vetsus ja lõpuks juba tüütas ära. Ma saaks aru, kui ma närvis oleks või muretseks millegi pärast, aga ma ei ole....eh olen tüdinud endast :)
NB! Hea nõu kuluks marjaks ära :)

4 Comments:

Postita kommentaar

<< Home