Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, veebruar 28, 2005

Viimaste päevade avastused

*päris hea oli eelmine nädal üksi olla, välja arvatud asjaolu, et üks tont tuli juba tagasi reedel-ei mõista mina, miks minna üldse koju ja tulla nädalavahetuseks tagasi.
*bad jam oli väga hea pidu laupäeval klubis tallinn ning inimesed veel paremad. Nimelt jälgisin küllat pikalt rahvast ning panin tähele:
1) naised ei tohiks juua, kui neil on õhtukleit seljas ning mis kõige rohkem ajas südame pahaks-naisterahvas peo riietes, kes nägi välja nagu anoreksik, pahvis suitsu nii kohutavalt, et talle oleks küll ütlema läinud, aga mis sa ikka ütled, eks igaüks ise teab.
2) mehed on ikka nii aimatavad-arvates, et kui naisterahvale teed joogi välja, siis on kohe viimane milleski kohustatud, see on nagu nii iganenud kirjutamata reegel.
3)huumorit tegid ka kaks tütarlast, kes algul meeste seltskonnas olid väga tagasihoidlikud ja vaatasid ringi, siis kui mehed tegid joogi välja, siis olek kohe muutus-no milleks tekib küsimus. Kui ikka seltskond ei meeldi, siis tuleks ära minna. Samas siin kohal mõeldes, on naised julmad, sest peilivad välja sellised jõukamad mehed, lootes, et jook tehakse välja. Muidugi on tore, aga selle järgi meest otsida, liiga pentsik ja imelik.
4) ülikond teeb mehe ilusamaks kui viimane on. Eh ma kuulun ka sinna hulka, kelle tähelepanu on lihtne võita, mees peab lihtsalt kas korrektne välja nägema või siis ülikonnas, ent viimane peab talle ka sobima. Ent ülikonnas mehega ei tasu vaeva näha, sest tavaliselt, kui nad oma suu lahti teevad, siis saad aru, et parem, kui ta vait jääks ning oleks lihtsalt silmarõõmuks(on ka erandeid, aga mitte tänapäeva põlvkonna juures).
5)mõned jooksevad nagu mitu tundi ringi, enne kui rahulikult maha istuvad, ei mõista mina mõtet

* viimased päevad ma muudkui kokkan. Nimelt on mul mingi eriline hobi-mulle meeldib keeta-kurat olen muutumas koduperenaiseks juba, eh võib olla on see tingitud elektri hinna tõusust :)
* riigiteadust õppivad inimesed on kuivad ja igavad(ärgu keegi isiklikult võtku) Aga kui inimene millestki muust ei oska rääkida kui ainult poliitikast, siis on inimene minu arust piiratud vaateväljaga, sest peale poliitika on maailmas ka teisi asju. Ja milleks minna nii egokaks ning arvata, et poliitika on kõige tähtsam-no mida veel. Lihtne näide: nimelt klubis oli ükskord selline situatsioon, et väga erinevad inimesed olid koos(mata, majandus, arhitektuur ja riigiteadus, kusjuures osad olid veel võõrad omavahel) ning ainuke, kes oma suud ei teinud lahti oli riigiteadust tudeeriv tudeng, muidugi mõista, kui jutt ei paku pinget, siis miks vaeva näha, aga samas kas mitte suhted ei ole olulised??? Ei või iial teada, millal sul näiteks vaja on kedagi. Või siis näiteks on olnud ka olukord, kus üks meesterahvas hakkas mu vaimset pagasit kontrollima kell pool kaks öösel ööklubis-no mida veel. Rohkem impulsiivsust ja jätke kasvõi korraks välja poliitika, olge originaalsed ja elage(sisemiselt).
*siin kohal mainiks ära ka mõrvakatse, mida ma ei ole ära unustanud. Nimelt eelmine nädal üritas Kätu mind vigastada kotiga, kus olid banaanilaastud. Olin rahulikult köögis ja nagu meil Kätuga tavaliselt on-nääkleme üksteise kallal-ja äkki lennutatakse minu suunas kotike, aga mille eest suutsin osavalt kõrvale põigata. Nii et kui ma ükskord enam kooli ei ilmu, siis nõudke Kätult selgitust.
*monopolis kaotasin ikka väga haledalt Kerrule-häbi kohe, aga samas ma olin ka väsinud ja paha tuju kummitas mind terve eelmise nädala(loll, kes ei leia vabandust ).
*peale kauba ma olen uhke Kätu üle-ta käitus oma eksiga õigesti
*kirjutan vihikusse seda, mida ma ise tahan ning mis on ikka väga kaugel sellest, mida peaksin. Oskan asju, mida ma tahan, et ma ei oskaks, sest siis ma viitsiks ehk ka asjakohast kirjandust lugeda jne...
*eilne film-beatiful mind-pani mind mõtlema ja kaalutlema, kas tasub nii palju õppida ja tahta nii palju, ehk tuleks ka vähemaga leppida...

Elmaril on tunne, et kevad on õhus... :)))
Mõnus on olla ja obsession on ikka mega hea lugu...

5 Comments:

  • At 7:57 PM, veebruar 28, 2005, Blogger Kätlin said…

    Tead kallike, sa oled ikka täiesti valesti kirjutanud nende banaanilaastude kohta. See ei olnud üldse nii. Asi oli hoopis nii: sina jäid kööki ja mina tulin meie tuppa. Ise kiigutasin näpu otsas kotikest banaanilaastudega ja täiesti äkitselt lendasid need laastukesed kööki. Pealegi lendasid need tagantkätt ja ma ei oleks näinudki sind visata. Pealegi sa mainisid, et te lähenesite ühe rebasega üksteisele (täpselt sinu sõnad :))ja mina viskasin tagantkätt lihtsalt teie vahelt koti läbi. Pole vaja siin rebastele liiga lähedale minna, tea mida küljes kannavad :P. Nüüd loeb terve maailm, et ma olen üritanud sind mõrvata ja kaotan kõik oma Orkuti fännid :(

     
  • At 8:03 PM, veebruar 28, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ja jah, loll, kes ei leia vabandust. Päh ära karda, ega keegi sellepärast veel loobu, aga ma pakun, et kui ma oleks pihta saanud, kus sa oleksid siis alles naernud-ma võin seda vaimusilmis ette manada :))))))))))

     
  • At 8:11 PM, veebruar 28, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Juhhuu, nii huvitav oli jutu järgi ikka seal klubis, et vahva kohe. Juhhuu ma ütlen kohe selle peale.
    Aga ega's ma ise kah nädalavahetus käed rüpes istunud, oh ei, kus te sellega. Käisime saiaklubi rahvaga bussiga reisul.
    Nii päikesepaisteline ilm oli ka, et suisa lahe.
    Reisupildid said kah juba valmis. Üks on tehtud sõidu ajal ja see on niiiii tore pilt! Istume seal päiksepaistelisel
    päeval sõitvas bussis hääste rõõmsate nägudega, saiad kõigil peos ja põsed ka saiast punnis :) vaatasime neid
    pilte ja naersime südamest kohe, oh meid väikseid saianägusid küll :)

    Lugesin neid ennemaid jutte kah. Seal oli kirjas, et "Oi mari mari" -- selle peale ma kohe naersin nii kuis sain,
    kust te küll ära arvasite, et ma saia peale marjadega kohupiimakreemi ostsin :) oh teid küll!!! :)

    Juhhuu kui hea on olla :) Juh....uuu, ma ütlen!

     
  • At 8:31 PM, veebruar 28, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm, siis sul oli ka huvitav nädalavahetus ja kui see saladus ei ole, kus sa siis reisul käisid.
    No eks me üritasime hästi kõvasti, et millega sa küll võiksid seda saiakest, nii imearmsat ja meelast, süüa ning näe ära arvasime :)
    Aitäh, et meid ka harisid. Me ei teadnud, et selline klubi on ka olemas-saiaklubi. Samas tekkis küsimus, et millised saiakesed siis sinna kuuluvad-kas kreemiga saiad ka jne...

    NB! Millest sul nii hea olla on, äkki annad meile ka oma ürgse saladuse teada?

     
  • At 4:34 PM, märts 01, 2005, Blogger Dilbert said…

    Muide arhitektuuri all ma mõtlesingi sind :)

     

Postita kommentaar

<< Home