Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, märts 07, 2005

Kätlin ja tema ideed

Kätlin avastas täna, et vaja pannkooke teha, aga ainuke probleem oli selles, et ventilatsioon ei tööta ning siin kuumem kui Türgi saunas. Peale selle ei praadinud tema, vaid mina ning mul on silmad praegu nii punased, et kohutav, ma ei saa nuttu järele jätta, sest peaks mainima, et kuradi valus on. Kerru tuli ka just ning ütles, et meie praadimise lõhna on tunda juba ka liftideni, kuigi ta ei uskunud, et see meie toast tuleb :)))
Samas sai ka äge veesõda maha peetud köögis ning kõik kohad on vett täis-Kätlin on paha ja temas on kurat peidus ning mina olen kannataja. Aga küll ka tema tund tuleb, kättemaks tuleb hea.
NB! Ta tegi minu aleksandri koogikestest maja ja mängis minu toiduga :(

3 Comments:

  • At 10:16 AM, märts 08, 2005, Blogger Dilbert said…

    hea idee oli, aga mul on täna selline peavalu, et jookse kasvõi peaga vastu seina, vahet ei ole. Silmad on ka peas punnis....enesetunne on mega igatpidi.

    Tagantjärele mõeldes, mida eile sai tehtud ja mida räägitud, siis võiks öelda, et olime Kätuga laksu all, sest sellist iba ja lollitamist ei ole ikka tükk aega olnud, ent igati positiivne. Huvitav, kuidas ennast väike pätt tunneb, loodan, et paremini kui ma.

     
  • At 2:23 PM, märts 08, 2005, Blogger Dilbert said…

    Tänan tänan, aga palun, kas sa ei taha ventilatsiooni tulla parandama, sest no selline saun on ikka veel ühikas, et jube.
    Tead mul tuli täna funktsionaalis wc nali meelde-eile, kui nupp jäi alla. Ma ei saa aru, mis lugu mul nende wc-dega on, eh mul sama vist, mis sul toolidega :)

     
  • At 9:03 AM, märts 14, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ma ei mõnita, lihtsalt väga väga naljakas on, kuda sa alati suudad mööda või siis juhtub sul midagi muud, aga alati on toolid mängus :)

     

Postita kommentaar

<< Home