Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, märts 16, 2005

vaene väike mina

Nonii ma siin siis võtsin julguse kokku ja otsustasin kaebuse kirjutada. :P
Esiteks võtame ette Terje..igavene pätt selline, rääkis reenale, et ma olin ivarile reena kohta igast jutte kokku rääkinud.
Hea selle juures on vähemalt see, et ivar jäi uskuma :P
Teiseks võiks mainida seda, et ma ei julge enam analüüsi praksi minna...seal tahetakse ära tappa...:D...igavene kusik suskis oma harilikuga ja vehkis joonlauaga.....ja peale selle, tunni ajal sai liiga palju muude asjadega tegeletud...nüüd ma ei saa nendest integraalidest enam mitte muhviga aru...
aaa mulle tehti täna peale tundi pakkumine, et ma võiksin koduõpetajaks minna 1 inimesele...mina ja koduõpetaja :D..terje tegi mul ju enamvähem kõik need ül ära(a).

Aaa seda, et ma tulin järeldusele, et kõik mu tuttavad on mökud, seda ma ei maini :P

Ja üleüldse reena, see airoosiusega (terje pandud hüüdnimi )ähvardamine ei lähe läbi..pealekauba nüüd me oleme tasa, nii et ei hau seal mingeid plaane. Sest vastasel juhul kui see veel jätkub, siis ma võtan kasutusse äärmuslikud abinõud .

Ja ma vaatan, et ma imelikuks ära läinud...sest iga kord kui väljas päike paistab hakkan ma tuba koristama :P...Mul oleks nagu mingi needus peal.

Ja teate mis, õppima vaja hakata :))))

Elu on ilus

14 Comments:

  • At 2:17 PM, märts 16, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    hihii.. mina kahjuks või siis õnneks ei pannud airosele seda nime.. selle pani ju peeter hoopis..:D nii et ära aja seda minu kaela.. :D

     
  • At 2:22 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    :D:P Ise sa tahtsid ja pealegi sain ma küll aru integraalidest, peale kauba ise tõid teemaks muhvid ja sealt see asi pihta hakkas, nii et sina oled süüdi :))))
    Kusjuures tahad näda, et läheb läbi...kuigi võid rahus olla, sest praegu ei ole mul jõudu sind kiusata, aga kui peaksin nägema, siis kurat seda teab, järsku lähevad häälepaelad lahti ja tuleb midagi kogemata välja, ei seda tea. Ja millised oleks sinu karmimad meetodid ???
    NB! Sina oled kusik1 ja ma kusik2 ning Terje on üldse Ila, vot sellised nimed.

    Sellest ma ka ei saa aru, kas sa alles täna avastasid, et sa oled imelik :) Kuigi jah, ma ei saa aru, miks sa alati siis hakkab koristama, kui väljas ilus ilm, selle asemel võiksid ju välja minna ja jalutada, mitte toas tolmurullidega võidelda, mida sul vist on palju-koristad kogu aeg.

     
  • At 2:41 PM, märts 16, 2005, Blogger Unknown said…

    sina makarontsik pole ka midagi siin süüst puhas..sina see põhiline tagant utsitaja...
    reena..mina ei tahtnud midagi..sult tuleb üldse kõik teravad asjad käest ära võtta...ja kui su häälepaelad lahti lähevad, ega see ei muuda midagi, sest ma pole kellegi kohta midagi öelnud, mida ma häbenema peaks...ise te kõik määrite teda mulle pähe.....
    äärmuslikest abinõudest ma ei räägi antud hetkel.....ja imelik olen ma jah...ma olen sellele järeldusele juba ennem jõudnud ja pealekauba üksi on väljas jura jalutada..kedagi taga ka rääkida ei saa :P

     
  • At 2:51 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    hmm kas tõesti makarontsik, kas ta mitte ila ei pidanud olema???
    Eh miks peaks mult ära võtma, ma oskan nendega väga hästi läbi käia ning ei "vigasta" kunagi kedagi,kui just vajadust ei ole:))) Ja usu mind täna oli vajadus.
    Hääle koha pealt nii palju, et kui asja ära teen ja siis sulle räägin, siis näeme kohe, kui punaseks Yv läheb ja kui ähmi täis ka veel-oh seda elu küll.
    Muide teiste taga rääkimine ei anna sulle vabapääset paradiisi ja üksi ka hea jalutada, siis teed endale ise nalja ja ise naerad nagu hullumajast jooksu pannud.

     
  • At 2:57 PM, märts 16, 2005, Blogger Unknown said…

    No heal lapsel mitu nime :D, mis ma siis tegin, et sulle mu tapmis mõtted pähe tulid , ma ju nõrk ja väeti naisterahvas, kes ei tee kärbselegi liiga (a)?
    See, et ma näost punaseks lähen pole minu süü, ma punastan viimasel ajal iga asja peale.:P
    Paradiisi ma niikuinii ei saa, nii et jätkan oma kritiseerimist samas vaimus :D

     
  • At 3:32 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    No seda küll nagu meil kõigil on mitu nime:P Aga su tapmismõtted tulid lihtsalt ja muide nad olid kavatsemata, nii et planeerimises ei saa mind süüdistada, selles olen vähemalt süütu.
    Paradiisi sa jah ei pääse, sest oled nii palju teisi kiusanud ja pättusi ning kuratlikke plaane on liiga palju su hinge peal, ma ei saa aru, kuidas sa üldse saad elada. Kuigi mina ikka üritan sinna saada, vähemalt ma loodan-lootus ju sureb viimasena.

     
  • At 5:08 PM, märts 16, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    ja jah - kutsuge kuidas tahate.. hinges olen ma alati Terje..:)

     
  • At 5:21 PM, märts 16, 2005, Blogger Unknown said…

    Ähhh, ei tahagi paradiisi saada..mis ma seal ikka teen, seal ei saa ju teistele käkke kokku keerata :P

     
  • At 5:26 PM, märts 16, 2005, Blogger Dilbert said…

    no teistele vaimsuse kehastustele võid ikka, kahtlen, et keegi riidlema tuleb

     
  • At 5:31 PM, märts 16, 2005, Blogger Unknown said…

    keegi ei tulegi...sul läks ka nüüd halvad plaanid peast ära või ? kas ma võin kergendatult hingata ;)

    Rahu minu hingele.

     
  • At 10:35 AM, märts 17, 2005, Blogger Dilbert said…

    Kui ausolla, siis mingi aeg võid jah, sest mul praegu nati kiire, aga ära arva, et oled vaba, sest ma ei unusta midagi ning panen lihtsalt asjad on hold...küll hiljem on aega nendega tegeleda.
    Kusjuures ma kaotasin jälle monopolis, no ma ei saa aru, kuidas ma alati kaotan, isegi kui on palju raha, siis järgmine hetk olen pankrotis :(

     
  • At 2:14 PM, märts 18, 2005, Blogger Dilbert said…

    Selles on sul õigus, ma ei oska finantseerida, aga õigel ajal oskan rääkida ning valge mustaks värvida :)
    Kusjuures mul on nagu mingi paha karma peal, sest oled sa tähele pannud, et monopolis sattun ma iga kord sinna, kus tuleb alati kõige rohkem maksta, esimene kord olid sina ning nüüd oli arden, no ma ei saa aru, kuidas ma alati oskan nii "hästi" kohe täringuid veeretada. No ja sinu lohutus, et kui mängus ei vea, siis veab armastuses...naljakoht :)))

     
  • At 9:47 PM, märts 20, 2005, Blogger Dilbert said…

    Eh ei ma seda usu, sest mul ei vea ka armastuses või oleks õigem öelda, et ma pole veel omasugust hullu leidnud. Aga jah kasiinos ma ka käia ei saa, sest seal ma ju ka kaotasin ja hullult...vähemalt ei olnud minu raha, sest ma ei kujuta ette, mida ma oleks teinud endaga, kui oleksin kaotanud 80 tuhat, mnjah...oh aegu lõbusaid

     
  • At 8:16 AM, märts 23, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ooo see semester on suurepärane olnud ning ega paremat ei saagi tahta.

    Ma tean, et sa oled mul alati olemas :))) Meestevihkajad-irw

     

Postita kommentaar

<< Home