Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, märts 09, 2005

Õnn

Inimesed on imelikud. Üldiselt, kui ei ole midagi teha, siis otsitakse mingi tegevus või minnakse välja ja tehakse midagi, ent on ka selliseid, kes hakkavad mõtlema ning see variant on kõige hullem. Igavuse peletamiseks hakatakse välja mõtlema teooriad ning asju, et oma elu huvitavamaks või kurat teab, mis eesmärgil, teha. Jube, mida tegevusetus teeb, aga öeldakse, et kuritööd pannakse ka toime just sellel eesmärgil. Muidugi on ka teine alternatiiv-hakatakse mõttetusi rääkima ja seda siis, kui sa kõige vähem kuulata tahad, sest näiteks mina ei saa nii, et ma ei kuula, ikka hakkan hiljem järele mõtlema...

Teate ma olen õnnega koos ja praegu on see hetk, kus ma võin öelda, et ma olen rahul mingil määral, sest sada protsenti ei saa kunagi, hea hetk on-üks jama lõppes ja uus ei ole veel peale hakanud. Nüüd pean veel ootama ja vaatama, kas saan hakkama-kaheksas aprill :)

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home