Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

pühapäev, märts 20, 2005

Energe

Nimelt, läksin mina Reenale külla ja mõtlesin, et miks ta nii lõbus on-tuli välja, et ta oli terve purgi kondedtspiima pintsli pistnud, mulle jättis ka ühe supilusika jagu(päris hea oli).

Täna hommikuks tegi ta mulle õlis praetud viinereid makaronidega, mmm. Peale seda jalutasime me poodi, kust ma ostsin kaks sokolaadi ja siis läksime kaubamajja, kust me ostsime mõlemad omale kondentspiimad. Mina võtsin kakaoga. Kuna Reena sokolaadi ei tahtnud, siis pidin ma need üksi ära sööma. Kodus ma tegin omale seda kond.piima aga ma ei saa aru, kuidas Reena selle üks suutis ära süüa, mul hakkas juba esimesest lusikast paha. Praegu kargan mööda tuba ringi nagu energia jänku, see on hullem kui alkohol. Taustaks mängib lugu-speed give me what I need.

Ma ei saa aru, mis see kuu lahati on, ma olen nagu sokolaadi narkomaan, heal juhul kolm päeva panen ilma vastu, siis lähen ikka poodi ja ostan ühe suure fatzeri pähklitega-see on jube ju!

Veel me mõtlesime, et võiks ühe peo korraldada, meie "suurte sõpradega" või siis lihtsalt "egotrippi" teha, see võib ju omamoodi komöödia olla, mida jälle tore meenutada oleks, või mis? Pole nagu ammu ühtegi üritust toimunud, kus hommikul soki saad, mis nädal aega kestab.Viimati oli vist 24.nov. paiku. Mis meie estpak sellest arvab? See kord ma vist kutsuks pigem enda poole, Reena leiab wc nupu siis vähemalt üles!:)



Kosmonaut tiirleb turbo kiirusega ümber kuu!

5 Comments:

  • At 6:12 PM, märts 20, 2005, Blogger Unknown said…

    hea et sul šokolaadi isugi vähemalt on..mul pole üldse isu..pean toitu vägisi sisse toppima, et ma nõrkusest kokku ei kukuks....

     
  • At 7:52 PM, märts 20, 2005, Blogger Unknown said…

    ma ka tavaliselt ära šokolaadist ei ütle..aga tervis pole vist korras....sul hea ettepanek, ma võtan vastu :P

     
  • At 9:54 PM, märts 20, 2005, Blogger Dilbert said…

    :) ma ei saa ju midagi teha, kui ma lihtsalt ei leia ülesse ja alati juhtub see wc-s. Aga peo peaks jah maha panema, sest oleme niigi väga vaiksed olnud juba pikemat aega,ent tuleb siis selline teha, et shokk oleks suurem kui eelmine kord. Saame oma hämmingu duubleid jätkata, mis jäävad ikka päris tükiks ajaks meelde. Hmm, mul tekivad kohe kuratlikud mõtted, aga tõepoolest mida arvavad siis teised, paluks kirjutada, tahaks kohe teada:)))

    Kuradi hea on ikka porgandi pille ja kondentspiim, kusjuures ma sõin selle ära.

    Jumal sa näed ja sa ei mürista nagu miks. Praegu just kutsus Kerru mind kelgutama, no mida veel, kellaaeg on selleks ju nii sobiv :)))) ja ma käisin just pesemas ja olen suhteliselt alasti ning ma peaks ennast jälle riidesse panema...liiga keeruline :))))

     
  • At 9:26 AM, märts 21, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ja millised lumemaadlused olid kassi toomemäel..hmm seda peaks kohe kordama, millal siis uued raundid :))
    Speed give me what i need jeee
    speed i let it be

     
  • At 2:11 PM, märts 22, 2005, Blogger Dilbert said…

    See on väga hea mõte sul, teeme siis järgmine nädal, iseasi kas Yv ja Terje ka nõus on, samas mis neil muud üle jääb.

    Hmm millise skeemi sa lahti muukisid, sest meil on neid ju mitu, anna vihje :)))

    Riiete peal ei leidnud ma küll midagi, välja arvatud juba esimesest korrast jäänud rohu ja muu sodi plekid. Ja siin kohal peaks mainima, et pead on mul päris raske keerata, mõtlesin, et peaks endale kaelatugi muretsema ehk on sellega kergem olla :)

     

Postita kommentaar

<< Home