Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

kolmapäev, märts 23, 2005

...

Kuulasin just lugusid-täna ma ei skoori ning my favourite game ning teate mis, vanad ajad tulid meelde. Nüüd mõtlen, et olen viimased kaks nädalat korralik olnud ja praktiliselt kõikides loengutest käinud, selle peale võiks öelda, et aitab küll, varsti juba nagu nohik. Sellega seoses tuleb kohe meelde meie intellektuaalne sõber, kas mäletad teda, Kerru. Nimelt kui käisime klubis, siis mõtlesime, et tahaks seekord targa inimesega juttu puhuda, aga tuli hoopis pudelipõhjadega noormees, kes nagu ei teadnud etiketist mitte kui midagi-otsis endale tüdrukut-irw. Maailmas on ikka nii palju erinevaid loomi, üks hullem kui teine.

Tegelikult on mul jube igatsus Tln järele ning ma ei jõua vist homset päeva ära oodata, kusjuures mata majas on homme kõik loengud ja praksid nagu neid vähe oleks, kurat isegi pühade eelset päeva ei anta vabaks, selline asi ajab marru.

Suured õnnitlused ka kallile Annelale, kellele tuli täna jälle aastake juurde ja vaata, et sa Kätul palju ennast tögada ei lase, kusjuures kolmandal mail teeme talle tagasi, eks ole.

Ja nüüd tuleb lõbus aine-numbrilised meetodid koos aleksandri koogiga ning tassi kohviga

Kevad on peaegu juba kohal, ent täna on vist Kätu päikse ära ehmatanud ;) :P

3 Comments:

  • At 8:20 AM, märts 24, 2005, Blogger Dilbert said…

    No ma ei oska sulle täpselt öelda, sest ma ei rääkinud selle tegelasega, aga vähemalt ta kilkas, et ta käib sinuga ühes koolis. Samas ma arvan, et sa tunned ka teda, sest tal on sellised suure pudelipõhjad ees ja kui ma ütlen suures, siis need on ka väga suured. Ta õpib sama asja, kuigi jah ta võis ka lihtsalt luisata, aga arvestades tema käitumist, siis ma kahtlen.

     
  • At 8:21 AM, märts 24, 2005, Blogger Dilbert said…

    Blogi administraator eemaldas selle kommentaari.

     
  • At 10:19 AM, märts 29, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ei, selline kõhnuke ja tumeda peaga.

     

Postita kommentaar

<< Home