Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

esmaspäev, märts 28, 2005

Kätlin&Reena=tallinna ülbikud,vastikud jne...

"Ma lihtsalt ei saa aru, kuidas ma saan nii lapsiku inimesega koos elada. Sain eile TÕE teada või õigemini Kätlini tõelise pale ja peaks mainima, et see oli kohutav ning ma tegin, mis teha andis-lahkusin kodulooma poole, et oma närve kosutada hirmuäratavast tõest. Niisiis Kätlin on vastik ja arvatavasti olete seda tähele pannud, peale selle on ta veel ülbik ja kõige jubedamat sorti ;))))"-väike lõik meie illusioonis olevast raamatust :P
Ent siin kohal peaks mainima, pada sõimab katelt, ühed mustad mõlemad. Järelikult ei ole ma parem, vaid sama hull, aga Kätu on natuke rohkem.
Üldiselt on Tallinn meid õpetanud enda eest võitlema ja oma arvamust igal juhul avaldama, seega mõnedele võime tunduda ülbikutena ja egoistidena, aga tegelikult muudmoodi siin maailmas ei saa. Kui sa ise enda eest ei seisa, siis ega keegi teine ka seda sinu eest ka ära tee.
Loodan, et keegi siit nüüd midagi jälle ei arenda ega mõtle edasi, sest ei ole mõtet oma ajuollust liigse mõtlemisega häirida-kõigest väike mõtteavaldus oli siin.

Teate täna sai veel nalja, nimelt saan ma arvatavasti kontrolltööst disklahvi, sest rääkisin oma kursakaaslasega töö lõpus ning õppejõud fimis meid, Jah mõtlete, et misasja ma jahun siin, aga õps filmis kõiki ning ma jäin peale, kui viskasin töö üle nalja ning mölisesin niisama.

Viimasel ajal on üldse juhtunud väga veidraid asju. Nimelt eile, kui põgenesin Kerru juurde, siis pidin enne, kui sain bussi peale, kodust mitu korda läbi käima, sest ma unustasin absoluutselt kõik asjad maha. Esimene kord võtsin raamatu, aga poole tee peal avastasin, et olen teise raamatu ka maha unustanud ja pidin jälle tagasi minema jne...Mitte miski enam ei püsi meeles :(

Huumor veel raamatust:
"Me peaksime siia lille ostma", ütles Kätlin. "Ma ei andnud/jaganud lillele oma armastust", ütles Reena. Sellele järgnes lõkerdamine ja siis ütles Kätlin:"Selge. Ma saan aru." ..... Vaadates C.S.I:Kriminaliste ning kuna peategelane hakkab seal pimedaks jääma. "Issand, kas ta jääb tõesti pimedaks, kas ta läheb sarjast ära, ou my god", ütleb Kätlin. "Tast saab vanemteadur!", ütleb Reena. "Kohe näha, keegi on ülikoolis käinud ja teab uusi sõnu", räägib Kätlin. Järgneb lõkerdamine.

Sellised on meie suurepärased päevad ning selliseid kilde lendab praktiliselt kogu aeg, kui kaks ülbikud laksavad oma egoga.

6 Comments:

  • At 10:56 PM, märts 28, 2005, Blogger Kätlin said…

    Tulen mina dushi alt ja avastan, et Reena ise kirjutab ja naerab samal ajal. Ehk ise teen nalja ise naeran :d.
    Lase veel vanainimesel midagi kirjutada :D. Tegelt jääb peaosaline hoopis kurdiks, mitte PIMEDAKS :D. Aga jah Reena arvas, et ta läheb vanemteaduriks seal sarjas. Vähemalt midagi on ülikoolist kasu olnud.
    Nüüd hakkavad Reenal õhtused protseduurid. Dush, tee, vähkremine ja siis imestab kuidas ma nii kergelt magama jään. Noh, eks see ole noore inimese asi ;).
    Ah jaa, seal sarjas räägiti veel, et putukad otsivad vastassugupooles sümmeetriat ja hämmastaval kombel leidsin sarnaseid jooni oma elukaaslasega. Ta otsib ka oma laua pealt sümmeetriat enne kui õppima hakkab :D:D. Minu laual on alati kaos aga temal on kõik ilusti sümmeetriliselt. Järelikult on see elukogenud inimeste tunnus. Aga ma ju veel täitsa lapsik/pirtsakas/tujutseja ja veel kõige tipuks alatu ning ülbik :D
    Join The Club-Only VIPs.

     
  • At 4:04 AM, märts 29, 2005, Anonymous Anonüümne said…

    Aga mina sain suure musi! Olen nüüd kah omamoodi VIP :D Nii hea on homme saiaklubi rahva ees uhkustada. Ootan juba põnevil, millal saan seda neile rääkida. Nad kindlasti imestavad-ahhetavad, endal põsed kuklitest punnis -- see oleks ikka nii tore vaatepilt! :D
    Ja saunas on seda hea saunaklubi rahvale ka mainida ;)

    Ja mis filmimisse puutub, siis eks ta tüdrukuid-maasikmarju filminud. Pärast õhtuti õllejoomise kõrvale hea vaadata.
    Eks kevadeti mölla hormoonid nii noortel kui vanadel ;)

    Homme lähen poeretkele. Ostan muffineid ja muud kraami. Muffinid panen kotis kõige peale, nagu seenenupsud, et neid miski ära ei lömastaks :)

    Sii-jaa!

     
  • At 10:16 AM, märts 29, 2005, Blogger Dilbert said…

    No läks natuke segamini, mis teha, tahan ka noore kitse moodi olla ;P
    Ma ei saa aru, kuidas sa saad õppida, kui su asjad on nii kaootiliselt paigutatud, poole parem on asuda tööle, kui asjad on kindlalt pandud ja korras. Kuigi jah ma ei ütleks, et see näitab elukogemust, pigem pedantsust või lihtsalt friigi mingit vormi.
    Väga hea viimane lause-VIP :D:D:D Aga vaata tavaliselt lähenema kodule ka vippide uksest, ega ME siis tavalised ei ole.

    Tead mis anonüümne, mul on sinust tõesti kahju. Ma saan aru, et ma olen imelik ja vähkren enne kui magama jään, aga sa vaeseke, ei saa isegi kella nelja ajal öösel und. Kas sul ei oleks aeg arsti juurde minna, selline magamatus võib tõsiselt tervist kahjustada ja siis ei saa sa ju saiakesi kugistada?
    NB! Ära siis täna ennast purju joo koos oma saiaklubi rahvaga, homme raske koolis olla :P

     
  • At 10:15 PM, märts 29, 2005, Blogger Kätlin said…

    Ega see ülbus veel sellega ei ole lõppenud. Kuulates siin juttu, siis tekib üldse küsimus miks inimesed minuga veel suhtlevad. Tundub, et minust hullemat ei ole.
    Reenast ma saan veel aru, miks ta minuga suhtleb. Ta lihtsalt on sunnitud minuga koos elama, aga teised???

     
  • At 8:07 AM, märts 30, 2005, Blogger Dilbert said…

    Vau, aga siiski kuidas on võimalik uriinist ja verest vett juua, kas minu omast saab ka.

    Kallis Kätu-me oleme kõik sellised, mõned rohkem, mõned vähemal määral-takes one to know one.
    Mõnusat kaasa elamist sulle, pätt :))))

     
  • At 4:18 PM, märts 30, 2005, Blogger Dilbert said…

    Mul tuleb praegu okse tunne peale. Mis sa tahad öelda, et ma luristan oma pissi vett ja veel kurat teab kelle oma...ilge, jälk.
    Nii kui nii kohalikud lasevad ka veel kuhugi...selline tekst tekitab kohe nii hea söögiisu, et pistaks kasvõi hobuse nahka

     

Postita kommentaar

<< Home