Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, aprill 05, 2005

Unenägu

Nägin täna öösel nagu nii reaalset unenägu, et endal hakkas ka paha. Nimelt tegin süüa ning siis kui ma olin saanud munad ära keedetud ning ka ära puhastatud, siis Kätlin tuli ja viskas need prügikasti. Kuigi ta väitis, et kogemata, siis mul küll selline tunne ei jäänud ning ma olin kohutavalt löödud-minu toit juuuu
Ma võin ikka nii absurdseid asju näha. Samas tekib loomulik küsimus, et mida teeb ikka inimese aju öösel. Kas puhkab või mõtleb veidrusi nagu see unenägu?

Ma ei saa aru, kas meie parasiitloom ja hallhiir ei käi enam üldse koolis, kas neil ei olegi enam tunde või. Kogu aeg on kodus, lähen ma hommikul, siis on kodus, tulen ma õhtul ja ennäe ikka kodus, liiga mugavaks on asi läinud-üleskutse Kätu

3 Comments:

  • At 9:29 AM, aprill 05, 2005, Blogger Kätlin said…

    Sul on ikka tõesti head unenäod :D. Peale selle et mul on niigi halb tunne eilse pärast, siis sa näed mind unes ka veel halvas valguses :(. Ja pealegi ei viskaks ma neid mune kunagi ära, vaid sööks hoopis ise ära :D:D.

     
  • At 9:37 AM, aprill 05, 2005, Blogger Dilbert said…

    Seda ma usun, et sa ei viskaks, aga tead, see oli nagu nii reaalne. Kusjuures me jälle lällasime köögis, kuigi ma ei mäleta enam põhjust ja siis sa lihtsalt ma ei tea, mis põhjusel, võtsid taldriku pealt munad ja prügikasti need lendasid :))))

    Sul ei peaks olema halb võib olla ebamugav, aga mitte halb. Asi ei ole nii hull ju ja pealegi ei jõua ma ära oodata lõppvaatust :P

     
  • At 10:39 AM, aprill 05, 2005, Blogger Kätlin said…

    Kusjuures kui koju tulin, siis läksid mõlemad loomakesed kodunt ära:P. võib olla sa meeldid neile siis nii väga, et tahavad ka kodus olla kui sina oled :D:D

     

Postita kommentaar

<< Home