Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, aprill 12, 2005

Jippii-jee, Jippii-joo, karujooki joo...

Polegi midagi kirjutada! Lihtsalt väljas täna enam-vähem normaalne ilm. Varsti vaja majandus matasse minna, mis on täiega unejutu tund. Aga varsti hakkame seal klassi ees ise tundi andma ja oma 45 minti ka veel. Yeah right!! Oh seda õnne küll!!

Yvy tegi mulle hea ettepaneku. Sellel nädalal iga päev peole minna, alustades siis juba tänasest ja lõpetades neljapäeval. Ta pole nii kaua peol käinud, nüüd siis vaja kõik järgi teha.. Aga kui ma nädalalõpuks ikka veel elus olen, siis jummal tänatud selle eest.. :)) Aga ma pean ju kooli ka veel jõudma.. MITTE NAGU MÕNI!! :))))

Oki doki siis, tundi minema neiu nüüd!!

PÄIKEST ;)

4 Comments:

  • At 4:08 PM, aprill 12, 2005, Blogger Dilbert said…

    Seda küll. Ma arvan, et kui käiks iga päev väljas, siis ma oleksin nädalalõpuks vist surnud, aga kusjuures kolmapäeval võiks küll minna.

    Ahjaa majandus mata on nagu täiega lahe aine, eriti kui vaadata, milliseid jooniseid me seal teeme ja kujutuse leiavad igasugused inimesed ja asjad.
    Tegelikult ma ei viitsi sinna minna ja ei taha ka :(((
    Tahan õue ja üldse puhata ning mängida, kui veel saaks selle analüüsi ka tehtud, siis oleks hea, ah mina ja minu unistused...

     
  • At 10:11 PM, aprill 12, 2005, Blogger -NightAngel- said…

    Klege, siis võibki ju kogu kambaga piule minna.. Polegi nagu kaua aega neljakesi piule saanud.. :)))

     
  • At 8:25 AM, aprill 13, 2005, Blogger Unknown said…

    noniii, esimene pidu läks päris hästi..me terjega veel elus..eks näis, mis tänasest saab (a)

     
  • At 10:05 AM, aprill 13, 2005, Blogger Dilbert said…

    Hmm paluks ikka täpsemat infot-kus, kellega ja mida jne.. :)

     

Postita kommentaar

<< Home