Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

neljapäev, aprill 21, 2005

Idiootsuse kõrgtase

Juba mitmendat päeva tõusen ma üles, söön ja panen riidesse ning siis mõtlen, et ma ei viitsi kooli minna ja ma ei lähegi. Aga ma ei saa aru, kas mulle ennem ei või see teadmine kohale jõuda, kas see oleks liiga palju palutud, vähemalt saaksin rahus magada, aga kus sa sellega. Peale kauba on viimased päevad nagu eriti imelikud olnud. Nimelt vahet ei ole, kas magad või mitte, väsinud oled nii kui nii kogu aeg ja tuju on ka väga allpool nulli. Õues on ka jälle kuradi külm, eh mõtlesin, et lähen just tln kevad asju ostma, aga tuleb vist välja, et tuleb talve ja sügis asju osta :(
Ahjah sain jälle suurepärase asjaga ka hakkama, mida te arvatavasti juba teate. Nimelt Kerru ühe sõbraga, hmm kas ma mitte ei ole tore inimene. Nii et igati paras aeg on tln ära minna, vähemalt saan endasuguste hullude keskel olla, kus ma ei tunne ennast nii kehvasti ning kes võtavad mind sellisena nagu ma olen ja teavad mind. Samas avastasin, et ma ei oska enam tülitseda ka, ses suhtes, et isegi kui tean, et olen õigesti käitunud, siis ikka tuleb kuskilt mingi südametunnistus...jube. Selle peale võiks öelda, et olen softiks muutunud, mida tegelikult ütles ka mu elukaaslane kunagi. Ennem olin selline tugev ja rohkem enesekeskne ning mis nüüd-haletsusväärne. Aga selle vastu on ainult üks ravim-rohkem aega Tallinnas ja asi läheb paika.
Igatahes on nii meeldiv ajuvaba nädal olnud.
NB! Kerru, sulle vist oli lool õpetlik sisu või mis...


Ja millega tegelevad meie teised pätid, ehk siis Yv ja T ??????

1 Comments:

Postita kommentaar

<< Home