Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

teisipäev, mai 03, 2005

Paari päeva kokkuvõte

Nimelt eelmine nädal lõppes küllatki masendavalt. Nimelt läksin suure õhinaga tudengipäevade lõpuüritusele ning tuli väja, et seda ei toimunudki, mis oli väga jama, sest too õhtu olin vähe kabedam. Praktiliselt oli terve eelmise nädala haige ning seda hoogustas ka kolmapäeva õhtused sündmused, mis paranevad siiamaani ning pea ka lõhub peaaegu iga päev. Aga alati on esimene kord....
Eile siis otsustasin minna Kerru juurde ja mis sellest siis välja tuli, et olin täna hommik nagu tühjaks pigistatud sidrun. Nimelt tegin terve öö inkat, mis tegelikult on väga hea, sest inglise keele harjutamine tuleb ainult kasuks, lähebki teine meelest ära, siin kohal ka väike lõik:

Water is a free element, always moving and in motion...rock represents strenght and power....nowadays more and more people are using water and rock gardens....there are cottage, classical and formal styles....

Tegelikult olen hullult uhke selle, sest see oli mingil määral ka mulle endale tõestuseks, et kui ma väga midagi tahan, siis ma saan ka hakkama, ükskõik, mis selle hind on. Kuigi jah täna hommikul sain magada mingi tund aega, aga teate mis, see oli liiga vähe minu jaoks ning praegu on selline mõnus ja lahe peavalu. Samas üritan teha apstesti, sest nimelt homme saan jälle esitlust teha, aga arvatavasti ma magan samal ajal, kui rääkima peaks ning õppejõud saab jälle panna hea märkuse maha :))))

PALJU ÕNNE KA MEIE KALLILE SÜNNIPÄEVA LAPSELE, KÄTLINILE :)))))
Aastad hakkavad nüüd ruttu minema, sest usu mind, kui kaks ette lööb, siis aeg lausa lendab. Samas kui meile juba praegu tundub, et aeg läheb ruttu, siis nüüd hakkab veel rutem minema :D:D:D

2 Comments:

  • At 9:22 PM, mai 03, 2005, Blogger Unknown said…

    minu poolt ka palju õnne sünnipäevalapsele (y)

     
  • At 12:08 PM, mai 04, 2005, Blogger Dilbert said…

    Ei noh, ma ikka täna öösel sain ikka oma kuus tundi magada, aga ikka olen nagu uimane kana, kes midagi ei kuula ei näe ning ei saa aru.
    Ma oleksin ka tahtnud näha seda esitlust, sest arvan, et see tuli sul nii suurepäraselt välja. Samas arvan, et teised tegid ka suht viimasel õhtul selle valmis, sellepärast keegi ei pannudki tähele, et sul slaidid olid valesti. Sellega tuleb mulle meelde, kuidas me juhtimises üritasime spikerdada, aga vaata mis sellest välja tuli :D:D

     

Postita kommentaar

<< Home