Issanda loomaaed aina kasvab ja kasvab ning muutub üha kirjumaks

Elu on mäng neile, kes mõtlevad ning tragöödia neile, kes tunnevad

laupäev, juuni 09, 2007

laupäev

Ma sain nüüd teada, miks ma enda nimega kommenteerida ei saanud. ..seda google värki oli vaja.
Igal juhul, mitte sellest ma ei tahtnud kirjutada. Ma tahtsin öelda seda, et teate kui vastik on oodata kirja, millest sõltub nii palju..Igast mõtteid tuleb juba pähe, et huvitav kas ma saatsin õpetajale ikka õige aadressi ja huvitav kas mul nii palju vigasid, et tal nii kaua läheb. Paha tunne on siin nii oodata. Ja kui kõik siin msn-is sisse-välja käivad siis iga heli hirmutab, sest äkki see see kiri mida ma juba nii kaua ootan.
Keegi muidu tead kui kaua magistrisse saab kandideerida?

1 Comments:

  • At 12:54 PM, juuni 10, 2007, Blogger -NightAngel- said…

    Täpselt ei tea.. Aga TÜ lehel peaks kirjas olema.. Mingi aeg oli 23 juuli algusega.. Ma arvan.. Aga selle peab igaks juhuks veel üle vaatama, sest seda võidafkse olla vahepeal muudetud

     

Postita kommentaar

<< Home